Jump to content

Puch Dakota på gång


Stevex
 Share

Recommended Posts

Välj o vraka :rolleyes:

http://www.vingaker.com/puch/puch69.htm

Btw: Barracuda om du vill ha orginal röd till dakota så ska du gå till mekonomen o be om att få köpa förg me namnet mazda Valmö röd eller nått sånt.. de sägs att de är identiskt samma färg :o

När ni e klara me dakotan ska ni göra nån annan moppe då? kanske en Puch Racing? dom e snygga som fan ;)

Btw2: Ni kunde ju gjort en annan version också med svart fartvindskyld cylinder(metrakit 75cc :) ) bara föra tt de hade vatt coolt som fan eller nått sånt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 115
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

va menar du? Klart man sett dakota!! har ju en egen ffs! ;) o polarn har tre.. en annan polare har två så ja har nog sett tillräkligt me dakota ;)

Nu pratade jag ju med dem som gjorde puchen då ja..ochdför den delen äger jag med en dakota :shifty:

@Zlafs: Bara undrade efter som du inte visste hur "insugningsburken"(som jag kallar den) skall vara.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Zlafs: Bara undrade efter som du inte visste hur "insugningsburken"(som jag kallar den) skall vara.. :shifty:

ja vet inte varför jag gjorde som ja gjorde men klart ja vet att insugningsburken"(som du kallar den) ska vara...........jag gjorde fel slå mig inte :'( :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...