Jump to content

Vart går gränsen?


Stuaswift
 Share

Recommended Posts

nu e jag nästan trött på det här om "varnar känsligare tittare"

hur ska man vara för att va en känslig person?

är man känslig när man inte tår avhuggna huven och köttade barn?

eller när man skjuter nån på GTA?

nu varnas det ofta för "känsliga" personer så vart går den jäkla gränsen?

man vågar ju inte gå in på okända hemsidor längre när dom varnar!

jag är ingen känslig person fast jag undviker helst rotten.com och ogrish.com -_-

kan ni nu säga vart gränsen går, för jag blir helt koko av allt det här :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet en gång på Oprah då dom varnade känsliga tittare (det var nån nollning utanför chicago) och jag tänkte.

"ne ne, jag är ingen 'känslig' tittare"

Men då var det tjejer och killar som gick sista året i college mot dom på första året i college... som skulle spela 'fotboll' men egentligen så var det att dom samlades på ett fält sedan fick första klassarna sitta i en klump medans dom andra kastade färg, färgburkar till och med bajs tydligen och så. Det var en som sköt med paintball pistol från 3 decimeters avstånd och så. Och jag mådde illa och kunde faktisgt inte sova den kvällen (Oprah sändes kanske 13.40 den dagen kanske jag gick och la mig ca 22.00 den kvällen faktisgt) för att jag mådde illa av det... Där går typ gränsen för mig. Det värsta är att jag kan få upp dom bilderna t ex när jag såg 'Boston Public' i måndags så började dom slåss ju dom kom det 'upp' igen... Men men det är "bättre" nu... Men annars klarar JAG av det mesta annat...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äckligt som bara den typ alla tjejer grät medans dom som gjorde det typ skrattade och filmade...! :blink:

Det som är är att jag inte gillar när barn slåss på olika vilkor. Medans Wrestling då är båda två med på det och förhoppningsvis lika starka! -_-

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nu e jag nästan trött på det här om "varnar känsligare tittare"

hur ska man vara för att va en känslig person?

är man känslig när man inte tår avhuggna huven och köttade barn?

eller när man skjuter nån på GTA?

nu varnas det ofta för "känsliga" personer så vart går den jäkla gränsen?

man vågar ju inte gå in på okända hemsidor längre när dom varnar!

jag är ingen känslig person fast jag undviker helst rotten.com och ogrish.com -_-

kan ni nu säga vart gränsen går, för jag blir helt koko av allt det här :blink:

Det brukar ju vara så att när det skrivs så så kan det vara äcklig porr eller kan det vara något äckligt ansikte eller så :wub:

men det är bra att skriva vad det är på bilden :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då ser jag dig som riktigt känslig om du tar illa vid av det.

Vad händer i så fall med dig om du ser typ skräckfilm? :rolleyes:

Kebabrullen, är det tänkt att det ska vara en länk där?

Vem snackar du med?! Snackar du med mig så kollar jag seriöst inte så mycket på skräckisar. Kollar nån gång ibland men det är inte äckligt på samma sätt eftersom det är på "låtsas" oftast...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det var dig jag menade.

Men det är samma sak för mig att jag inte kan se seriöst på det.

Jag så tex Exorcisten här om dagen och brydde mig inte alls, fast hon som presenterade programmet varnade extremt och berättade att folk hade svimmat och spytt på första biovisningen ( :rolleyes: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag så tex Exorcisten här om dagen och brydde mig inte alls, fast hon som presenterade programmet varnade extremt och berättade att folk hade svimmat och spytt på första biovisningen (  :rolleyes:  )

...men när ja såg The Ring så sa min polares föräldrar att den va skit läbbig o sånt...men den e fan ta mig den mesigaste "skräckfilm" som visats på TV... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, efter allt man sett på ogrish och rotten är det skrattretande vilka små bagateller de varnar känsliga tittare för på till exempel nyheterna. :rolleyes:

rotten gick jag in på några gånger förut fast aldrig ogrish.

vad visar dom på ogrish?

och du Arvid lägg inte upp några bilder plz :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...