Jump to content

4th july


 Share

Recommended Posts

Jag tycker att dom kan vara snäll och ge oss lite info eller screens eller kanske till och med en trailer för det är nationaldagen och den betyder mycket för oss amerikanare och GTA betyder mycket för alla fans också, då tänkte jag att R* borde slå två flugor i en smäll och dela med sig lite av GTA SA, eller vad tycker ni? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Håller Med WiboO

w0rd, man kan inte hata landet USA, förmodligen menar han bush och hans bombade efterföljare (andra idioter i den amerikanska regeringen) snälla ni USA-hatare, koppla inte ihop bush med USA, för det första så är han en skamm för oss Amerikanare och dessutom kan han ju knappt prata engelska! Lyssna på hans tal så får ni se själva B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

w0rd, man kan inte hata landet USA, förmodligen menar han bush och hans bombade efterföljare (andra idioter i den amerikanska regeringen) snälla ni USA-hatare, koppla inte ihop bush med USA, för det första så är han en skamm för oss Amerikanare och dessutom kan han ju knappt prata engelska! Lyssna på hans tal så får ni se själva ;)

precis, hur kan man kopla ihop Bush med USA.. jag fattar inte! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

han är president där- det tycker jag är en ganska bra koppling :blink::wub:

Göran Persson är statsminister här? ska jag börja koppla ihop honom med Sverige då eller??

Själv tycker jag att han är en alien som inte är jordbo, men nu ska jag inte vara för taskig.

Typ 70% eller nått av USA anser att bush är en skamm, varför tror du demokraterna leder i valet om USA gillar bush? :wub:-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:blink: Okej? vet ni varför man firar USAs nationaldag ....

DÅ passar det ju inte precis att lägga ut information om ett gangster spel som går ut på att göra krimmenealla uppdrag sno bilar och mörda männsikor :wub:

USAs nationaldag ska vara nått fint -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Göran Persson är statsminister här? ska jag börja koppla ihop honom med Sverige då eller??

Själv tycker jag att han är en alien som inte är jordbo, men nu ska jag inte vara för taskig.

Typ 70% eller nått av USA anser att bush är en skamm, varför tror du demokraterna leder i valet om USA gillar bush? :wub::blink:

Varför skulle man inte koppla ihop Göran Persson med Sverige?

Det är vi som har valt honom till det. Samma sak som att Bush kopplas ihop med USA eftersom amerikanarna har valt honom. Bush fick majoriteten av rösterna så de som skäms får väl tänka efter lite mer nästa gång de ska rösta -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...