Jump to content

NEEEEJ


danskenitunnan
 Share

Recommended Posts

NEEJ Det kan inte vara sant jag har sparat över min sparning där jag hade 99 % med min brorsas som precis har börjat spela... Har kämpat hur länge som helst

:lol:

Förlåt om jag skriver här men vill bara avreagera mig lite........

Eller så gör du som ja man spaarar på två av sina egna åtminstone den man kommit längst på gör bara två saves av den på save listan eller så gör du som arvid sa ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sparar alltid på två, inte samtidit då utan tar varannan.

det gör jag med. Dels för att man kanske sparar över, men också ifall man kör uppdrag A och sparar på slot 1, sen kör man uppdrag B och sparar på slot 2, och så vill man testa att köra om uppdrag B men inte försaka slot 2 ;)

--

Om man vill vara riktigt säker på att behålla sparfilerna kopierar man dem och lägger på diskett/annan mapp i datorn med jämna mellanrum - om VC-katalogen försvinner B) hjälper det inet hur många kopieslots man har i den katalogen (VC, alltså)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iochför sej hade jag laddat ner save:en men men... Det var ett tag när jag bara kunde köra vissa 100% filer och det fanns en som han som spelat det inte hade fuskat och en gång så ska jag ladda ett spel men så råkar den gå in på delete så den deletar den... :blink: :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men de blir väl kul att spela om Vice City? samma sak hände när jag lånade ut mitt spel, till en av storebrorsans kompis. Han tappade bort mitt spel och köpte nytt åt mig. Tyvärr funkade det inte att ladda de gamla spelen så jag fick spela om hela spelet till 100 % igen. Hur kul som helst!!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...