Jump to content

Äta? hah!!...


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

I the sims styr man en familj, bygger ett hus mm

I Gta:sa Skjuter man folk kör bil gör updrag

Var hittar du likheten med the sims

Vad jag kan minnas åt man mat för att få up sin health i Return to castle of wolfenstein gör det spelet till ett Nazi the sims eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det är för mycket snack om the Sims, allvarligt talat killar..spelet har inte ens kommit ut än och ni sitter redan och pratar negativt om det? Kan vi inte bara vänta med att döma det förrän det har kommit ut?

Då citerar jag funnylin på mitt inlägg som nästan var likadant :D"Japp, det är lika bra att stänga ner hela SA forumet... ;)

Jag vet, det var inte så, men ngt liknande :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då citerar jag funnylin på mitt inlägg som nästan var likadant :D"Japp, det är lika bra att stänga ner hela SA forumet... ;)

Jag vet, det var inte så, men ngt liknande :P

Jo man kan ju spekulera och önska saker, men att negativt prata om ett spel utan att ha spelat det är som att tycka illa om något man aldrig smakat på, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att prata positivt om ett spel man aldrig spelat är som att älska något man aldrig smakat!

inte precis... om spelet verkar bra, kan man ju tro att det lär bli bra, och därför prata positivt om det... man kan ju inte säga att spelet är bra, om man inte spelat det, men att säga att spelet nog blir bra, tycker inte jag är samma sak som att säga att man älskar något man inte har smakat...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...