Jump to content

Antivirusprogram?


_-MadeMaN-_
 Share

Recommended Posts

Ad-Aware är inget antivirusprogram, det tar bara bort malware, spyware och dylikt. Inte virus. Dessutom så måste man scanna för att det ska hända nåt, det är alltså passivt.

@Pain To ThE MaX: Jag hade bara problem med F-Secure och inga problem med Norton :wub:

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ad-Aware är inget antivirusprogram, det tar bara bort malware, spyware och dylikt. Inte virus. Dessutom så måste man scanna för att det ska hända nåt, det är alltså passivt.

@Pain To ThE MaX: Jag hade bara problem med F-Secure och inga problem med Norton :wub:

Nej men det är bra att ha ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För er som har problem, i 94% av fallen beror det på användaren, inte på datorn.. Tänk på det

Själv kör jag Norton 2k4 Funkar nästan helt felfritt.

virusdefinationerna ville inte fungera efter en månad när jag hade installerat om. Installerade Norton 2k4 när jag hade systemworks 2k3, inte bra!

Körde in 2004 på allt då, funkar helt utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv kör jag Norton 2k4 Funkar nästan helt felfritt.

virusdefinationerna ville inte fungera efter en månad när jag hade installerat om. Installerade Norton 2k4 när jag hade systemworks 2k3, inte bra!

Körde in 2004 på allt då, funkar helt utan problem.

Jag har inte testat 2004 ännu men jag är sugen på att uppgradera, jag kör 2002 nu.

Men jag har hört att 2004 "slöar ner" datorn och att det kräver ganska mycket minne, stämmer det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NAV2003

Panda tycker jag suger, jag la själv upp en trojan på datorn med panda i skolan och den reagerade itne ens när jag öppnade filen. Det krävdes en manuell scan för att den skulle göra något.

Så att du installerade en trojan på skolans dator?

Smart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...