Jump to content

Roliga buggar :P


mankan
 Share

Recommended Posts

Tja i dag råkade jag ut för 2 roliga buggar på gta vc till ps2 första buggen: Jag var i little havana och skulle sno en bil, men så kom grabben jag snodde blien av och tog tillbaka bilen, men konstigt nog hängde inte ps2 med typ, så jag fick se den här mannen när han körde runt lite galet i vc, jag kunde typ inte göra något förutom att titta när han körde, men då tryckte jag in r1 och l1 så man ser bilden framifrån och då såg man att det var min gubbe som satt framför ratten ^^ men jag hade ingen kontroll över honom

andra buggen, bara ett litet tag efter var på flygplatsen med en motorcykel och gjorde stunts, jag skulle hoppa upp på en sån här trappa som passagerarna använder för att gå upp på flygplanet, men jag fick sladd och körde som in i kanten på trappan men istellet för att ramla av motorcykeln så kom jag rätt in i terminalen, det där huset på flygplatsen där man visar pass och det finns 2 rulltrappor, sen gick jag ut och så låg min motorcykel kvr där :rolleyes: brevid hoppet

mindre buggar: Har hamnat under staden, en bil som hamnade upp och ner utan att börja brinna, åkte på en angel då den började brinna, jag hoppade av och sprang fort som helvete åt ett håll, men konstigt nog sprängdes aldrig angeln jag kollade bak och där låg den som ny

har du varit med om några roliga buggar på vc dela med dig med dom här.. spelar ingen roll om det är ps2 eller PC

jepp ordet är ditt :

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja i dag råkade jag ut för 2 roliga buggar på gta vc till ps2 första buggen: Jag var i little havana och skulle sno en bil, men så kom grabben jag snodde blien av och tog tillbaka bilen, men konstigt nog hängde inte ps2 med typ, så jag fick se den här mannen när han körde runt lite galet i vc.

hände för mig oxå en gång när både jag och en biltjuv snodde från varsit håll :lol:

edit: bilen i trädet har oxå hänt nåra gånger ;P (råka skriva det på quote lol)

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag å Jacker ladda hem trainern då man kan flyga högre med helikoptern, å då skrev vi in fusket till flygande bilar, å tror du inte dom flög då? tryckte man framåt började dom sväva utan att röra sig framåt, och bromsade man flög man bakåt skitfort, å det blev nåt konstigt ljud. Synd att jag inte har VC på pc:n

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...