Jump to content

100% på GTA:VC


HittiS
 Share

Recommended Posts

jag har 99% och allt som saknas är ett enda hopp. Åkte igenom allihop en gång, skrev ner vilka jag gjort. Det saknades en, fast jag skrivit att jag hoppat alla (även om jag hoppar alla vet jag ju inte ifall jag misslyckas med hoppet, eller ifall jag tagit det för jättelänge sen). Då åkte jag dem en gång till, allihopa. Det saknades fortfarande en. Kollade en TREDJE :D gång alla hoppen, och åkte igenom dem. Trots att jag kör ett hopp i taget tre gånger, sen sparar, och åker vidare till nästa, kör det tre gånger och sen sparar, osv, så har jag fortfarande bara 1 hopp kvar. :'( :'( Hjälp mig, finns det något program liknande HP-checkaren på gtamods, fast till hoppen istället? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

En annan bra sida är DEN HÄR. :P

Det är den jag alltid använt mig av när jag klarar (eller försöker) upp till 100%. Just den sidan innehåller bara positionerna på prylarna som behövs, men det finns säkerligen mer utförliga guider. (Fast det har jag varken kollat eller behövt.) Klicka på siffrorna till HP och hopp för en liten screen och beskrivning. :huh:

Har fortfarande samma problem med hoppen på min gamla sparfil, men den har jag givit upp. Nu kör jag mer strategiskt och låter bli vartenda hopp tills dess att jag tänker köra igenom alla igen.

BTW: Finns det nån mod som gör att man kan köra valfritt uppdrag efter det att man klarat hela storyline? <_< Det vore schysst - att köra första uppdragen med alla 100%luxuriteter vore helsoft. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte bara länka till vicecityunleashed och be dom leta själv, den där "guiden" tyckte jag bara var waste of time....

Nja ... varför inte försöka hjälpa folk i en så positiv riktning som möjligt med saklig information på ett för alla människor så förenklat sätt som möjligt, om man har tid för det vill säga! Jag hade tid och finner ingen som helst anledning till att ifrågasätta mitt egen kreativitet då lusten för hjälpsamhet sakta kröp fram ur min goda uppfostran. För övrigt så tog detta lilla "arbete" endast 10 minuter, något som jag gärna avsätter om det på det ena eller andra sättet kan förgylla en annan människas vardag. Som en övrig upplysning kan informeras om att det även finns mer information att inhämta från "den där guiden" än bara vicecityunleashed - kanske har trängts in i det dolda av trångsynhet, vad vet jag? Angående olika människors tolkningar av "waste of time" kan det självklart definieras ytterligare i att det faktiskt finns ganska många människor i det dagliga samhället som gärna på ett negativt sätt känner sig tvingade av att kommentera positvismen ur olika vinklar. Är det tydlig deklaration kring avsaknad utav hjälpsamhet eller ren bitterhet vi ser här? Det är "waste of time" anser jag!

Kreativt? Nej snarare löjligt!

Redigerad av HittiS
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...