Jump to content

Tysk instruktionsbok


ToCo
 Share

Recommended Posts

Jag undrar bara om någon annan fåt med en tysk instruktionsbok!? Då menar jag endast en tysk instruktionsbok och ingen annan! Jag fick en karta på engelska också! :D

KE Media har medddelat att vissa exemplar av Vice City levereras med tysk manual istället för Engelsk. Om du fått fel manual skall du maila till kemedia.sverige@kemedia.com och skriva att du fått en tysk manual. Skriv även ditt namn och adress så skickar de ut en Engelsk manual per post.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KE Media har medddelat att vissa exemplar av Vice City levereras med tysk manual istället för Engelsk. Om du fått fel manual skall du maila till kemedia.sverige@kemedia.com och skriva att du fått en tysk manual. Skriv även ditt namn och adress så skickar de ut en Engelsk manual per post.

Tack så mycket...

Har nu skickat ett mail till dom... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FEL UPPGIFTER ANGÅENDE TYSK MANUAL!

Det stämmer inte att man kan få engelsk manual av KE MEDIA genom att maila dem sitt namn och adress. Man måste vända sig till butiken där man köpte spelet för engelsk manual.

Spelet är inte speciellt svårt att komma underfund med och manualen är inte speciellt nödvändig för spelets skull. MYCKET NÖJE MED VC DÅ DET ÄR ETT UNDERBART SPEL!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...