okka Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 (redigerad) Någon storts funktion borde den fylla. Efter att man har gjort inbrott så lägger man ju sina kap (TV-apparater osv.) där, man var ju tydligen tvungen att ha en van då man gör inbrott. Editation. Fult skrivet, går att formulera bättre, ni får ha överseende med det... Redigerad 29 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 ny bild tror jag http://www.gtagaming.com/image.php? i=/images/sanandreas/screenshots/sanfierrom.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jorå, den var ny Klicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 va i varför gick inte min länk för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 För "normalt" sätt så finns inte frågetecken i URLs. Hursomhelst, ett frågetecken skapar ett radbyte på IPB-forum.. varför vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Härligt bra dom kopierat Frisco i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 jaha, då har man antagligen redan sett grymmaste bilen i hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 I have an update for everyone on the GTA weekend previews - I bet many people are wondering why GameSpot & IGN did not update in the past two weeks. I actually don't know exactly why, but I would guess Rockstar wanted attention to be on the official site update and the teaser sites. There is good news, however! An official response from GameSpot said there will be no update this weekend but there will be one next weekend for sure! It is likely that IGN will be updating next weekend also. The news was useful to me so I figured I should share it. I would like to personally thank Psy for this information. Räkna med nya bilder och ny info! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 jaha, då har man antagligen redan sett grymmaste bilen i hela spelet. Den ser ganska uppgraderad ut kanske först screenen på en bil uppgradering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Den ser ganska uppgraderad ut kanske först screenen på en bil uppgradering Nej tror det finns en till, där man ser vingen och allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Oj, jag tror jag hittade den omtalade "hunden": Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 hahahaahahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Haha !! Tycker du han " Liknar " en hund?? tsss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Vacker hund, vad är de för art? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Okej ni som saknar känsla för sarkasm, ironi or whatever: Conny S påpekade att han trodde att det var den där människoryggen alla trodde var en hund. Han trodde alltså inte själv att det var en hund! Okej, klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Oj, jag tror jag hittade den omtalade "hunden": Där ser man, bra att veta att det inte kommer hundar iallafall verkar det som.. Nu kan man sluta diskutera det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Phake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Lol! Det syns ju att det är Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Oj så fake, kolla lodis-kärringen och muskelblå från vice, haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts