Jump to content

Den officiella "nya bilder" topicen


Recommended Posts

  • Inlägg 367
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

tror också det, men det finns väl inget som bevisar att det är LV? eller?

Jo det står ju som sagt på den officiella hemsidan att man har utsikt över las vegas från hanky panky point.

Förresten det du nämde innan ifall de skulle bli öar. Varför är det så farligt ifall städerna har vatten omkring sig? Sålänge det inte blir en massa småöar som på vice city så spelar det väl ingen roll? jag menar man lär ju inte tänka på att det är en ö om man tex kör på landet för man lär ju inte se vatten för alla berg och dalar. bara dom skippar alla småöar så blir jag iaf nöjd. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det står ju som sagt på den officiella hemsidan att man har utsikt över las vegas från hanky panky point.

Förresten det du nämde innan ifall de skulle bli öar. Varför är det så farligt ifall städerna har vatten omkring sig? Sålänge det inte blir en massa småöar som på vice city så spelar det väl ingen roll? jag menar man lär ju inte tänka på att det är en ö om man tex kör på landet för man lär ju inte se vatten för alla berg och dalar. bara dom skippar alla småöar så blir jag iaf nöjd. B)

ok, jag har inte läst ett piss på sidan, ja vill inte veta för mycket :wub:

vad som stör mig med öar är KANTERNA! hellre att det är som havet i VC att man bara studsar bort eller att man börjar se sämre och dör vad fan som hellst men inte öar! vill inte kunna köra ner för kanten på en öken!! det blir för konstgjort, öknar ska vara stora platta och ha saker runt sig

obs!! hade allt varit en stor ö hade jag inte brytt ett skit, men att varje stad, eller viktig del ska vara omgiven stör mig! bättre om staden blir typ avstängd pga jordbävningar, orkaner, godzilla eller kissochbajs monster!

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla som fan på den högupplösta trailern och pausa så ser man att de e en hund på stranden,haha jag hade rätt mesar  <_<

Det va som tusan !! SHiiiii whaaaaaaa de e en hund !! LOOOOOOOOOL !! när han dansar på stranden.. så precis bredvid honom så sitter det en hund !! de va som f**!! :huh:

Redigerad av the_yakuza_man91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...