Rockaway Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 ser inte att det är vice? tycker det ser 100% fake ut. med detaljer från andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Grafiken såg iaf mysig ut på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 MOD BILAR i VC på den bilden ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Bland annat polisbilen som finns på GTAMods.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Funnylin (aka Boringlin) måste vara den oskönaste liraren som den här sidan någonsin skådat. Den där äckliga clownen han har som visningsbild säger allt om honom. Men vad jag hört så är hans uppgifter endast att klaga och stänga av folk, så allt är väl som det ska antar jag... Redigerad 30 augusti, 2004 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Funnylin (aka Boringlin) måste vara den oskönaste liraren som den här sidan någonsin skådat. Den där äckliga clownen han har som visningsbild säger allt om honom. Men vad jag hört så är hans uppgifter endast att klaga och stänga av folk, så allt är väl som det ska antar jag... PM. Ingen är intresserad av vad du tycker om mig. btw: Jag gillar inte dig heller. Vetifan vad jag gjort mot dig, men ovanstående text fick mig att känna en viss avsky! btw2: Hoppas inte det är så många fler som hatar mig såhär. Då har jag gjort något fel! Redigerad 30 augusti, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 btw2: Hoppas inte det är så många fler som hatar mig såhär. Då har jag gjort något fel! Du e ok Funnylin ON: Den där bilden innehåller en del bevis på att det inte är SA. Har dock aldrig sett den förut, och jag har ändå kollat en hel del "fake"-bilder. Forsätt skicka in bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Funnylin (aka Boringlin) måste vara den oskönaste liraren som den här sidan någonsin skådat. Den där äckliga clownen han har som visningsbild säger allt om honom. Men vad jag hört så är hans uppgifter endast att klaga och stänga av folk, så allt är väl som det ska antar jag... Don't blame clowns! Funnylin är den bästa moderatorn, enligt mig. Bara för att du inte följde reglerna och fick en varning så behöver du inte visa hat. Sorry för Off-Topic, ville bara säga det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Funnylin (aka Boringlin) måste vara den oskönaste liraren som den här sidan någonsin skådat. Den där äckliga clownen han har som visningsbild säger allt om honom. Men vad jag hört så är hans uppgifter endast att klaga och stänga av folk, så allt är väl som det ska antar jag... Du var mig en lustig prick.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Bilden är fake, Funnylin är ok, och vi ska tillbaka till topic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Funnylin (aka Boringlin) måste vara den oskönaste liraren som den här sidan någonsin skådat. Den där äckliga clownen han har som visningsbild säger allt om honom. Men vad jag hört så är hans uppgifter endast att klaga och stänga av folk, så allt är väl som det ska antar jag... *OFF-TOPIC* was? funnylin är ju bland de coolaste på den här sidan, och det är ingen äcklig clown, det är Michael Myers från HalloweeN filmerna. han är cool. DU är en tråkig person. så tyst nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Funnylin (aka Boringlin) måste vara den oskönaste liraren som den här sidan någonsin skådat. Den där äckliga clownen han har som visningsbild säger allt om honom. Men vad jag hört så är hans uppgifter endast att klaga och stänga av folk, så allt är väl som det ska antar jag... det är bra...Fight the power! brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 (redigerad) Off Topic: Det är, och har aldrig varitr något hat inblandat i det hela. Tycker bara grabben kan ha en mer...avslappnad inställning till tillvaron. Men whatever. Förresten, varför ska man hålla sig till topicen när det ändå inte finns något att skriva? Då är det väl bättre att ta upp andra viktiga saker. Visste ni t.ex. att det idag är exakt 44 år sedan länderna Trinidad och Tobago blev självständiga? Redigerad 31 augusti, 2004 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Off Topic: Hoppas alla (inkl. Funnylin) förstår att det inte är något hat inblandat i det hela. Tycker bara grabben kan ha en mer...avslappnad inställning till tillvaron. Men whatever. Förresten, varför ska man hålla sig till topicen när det ändå inte finns något att skriva? Då är det väl bättre att ta upp andra viktiga saker. Visste ni t.ex. att det idag är exakt 44 år sedan länderna Trinidad och Tobago blev självständiga? Visste du att Trinidad och Tobago var två olika länder som slogs ihop för att det ena var fattigt (kommer inte ihåg vilket) Samma sak Med Antigua och Barbuda... Lägg ner nu för fan OnTopic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Funnylin (aka Boringlin) måste vara den oskönaste liraren som den här sidan någonsin skådat. Den där äckliga clownen han har som visningsbild säger allt om honom. Men vad jag hört så är hans uppgifter endast att klaga och stänga av folk, så allt är väl som det ska antar jag... omg hoppas du blir avstängd... du är jobbig verkar som att R* helt plötsligt har blivit lata... inte sett ny info eller bilder på länge nu! lite trist men bra iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXstasy Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Jag tycker också illa om dig funnylin...no fence men du har en tråkig stil...klagar och är allmänt otrevlig och håller på med att stänga av folk och stänga en massa topicar bara för att folk ska skriva i din. SKÄRP dig! Jag tykcer Arvid är den bästa moderatorn: seriös och tar uppgiften på allvar och muckar inte gräl med någon. Sedan har vi såklart hultenis som alltid är bra och inte säger nåt förhastat. KEEP on Rocking in the Free World! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 LOL sen när blev detta en "Racka på Funny"-topcic ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXstasy Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 LOL sen när blev detta en "Racka på Funny"-topcic ? sedan en modig människa började säga emot the evilness of clownes! On TOPIC: fina bilder det finns. hoppas det kommer mer. jag längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 IGN och Gamespot ska båda ha stora SA artiklar nu i helgen vad jag förståt! Det lär bli nya bilder med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 (redigerad) Jag tycker också illa om dig funnylin...no fence men du har en tråkig stil...klagar och är allmänt otrevlig och håller på med att stänga av folk och stänga en massa topicar bara för att folk ska skriva i din. SKÄRP dig! Jag tykcer Arvid är den bästa moderatorn: seriös och tar uppgiften på allvar och muckar inte gräl med någon. Sedan har vi såklart hultenis som alltid är bra och inte säger nåt förhastat. KEEP on Rocking in the Free World! Inget staket? Tråkig stil? Visst du får tycka vad du vill, men jag anser att det är den totala motsatsen mot mig som person. Antingen har du en dålig uppfattningsförmåga, eller så vill du bara bråka. Klagar och är otrevlig? Okej, jag erkänner ibland är jag extremt otrevlig, men alla har väl sina dåliga dagar? Jag är väl också människa. Klagar vet jag inte om jag gör, försöker mest upprätthålla dom utstakade reglerna. Stänger av folk? Total lögn! Stänger topicar för att folk ska skriva i min? Total lögn! Skärpa mig? Okej, är du beredd att ge mig en ny chans? Eller är jag märkt med stämpeln dålig moderator? Håller för övrigt med om att Arvid är en utmärkt moderator, förmodligen mest kompetent av oss alla. det är bra...Fight the power! brother *Psst* Ska inte vi Linköpings killar hålla ihop? :'( Det är, och har aldrig varitr något hat inblandat i det hela. Tycker bara grabben kan ha en mer...avslappnad inställning till tillvaron. Men whatever. Skönt att du inte hatar mig, det är aldrig trevligt med fiender Tycker faktiskt jag har en ganska avslappnad inställning. Dom som har "hängt" här ett tag vet ju att jag tar livet med en stor nypa humor, om den i dina öron eller ögon är dålig, är inte mitt fel. Alla har olika sorters humor, och jag hör ofta att min är aningen vrickad. Förresten, varför ska man hålla sig till topicen när det ändå inte finns något att skriva? Då är det väl bättre att ta upp andra viktiga saker. Det är därför man kan starta andra topicar om dom viktiga sakerna ist. verkar som att R* helt plötsligt har blivit lata... inte sett ny info eller bilder på länge nu! lite trist men bra iaf... Det kommer upp helg reportage på IGN och Gamespot nu i helgen!(Dom har tagit ledigt i två veckor för att R* lanserade sin SA sajt!) Tror det var allt, ni som inte gillar mig. Jag är helt okej med det, men jag tycker det är tråkigt för ni verkar ha fått en helt fel uppfattning om mig! Ska försöka bättra mig, och sluta vara otrevlig bara för att jag råkar haft en dålig dag IRL! Nu: On-Topic, om jag får be! Jag tycker också illa om dig funnylin Btw: Det var ganska oschysst sagt. Redigerad 31 augusti, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts