skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Läser du noggrant så ser du att KalleR kommenterade BILDEN inte SPELET. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Om det e nån som inte har märkt det så är plupparna där man äter och klipper sig röda och något mindre än tidigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Nej, de är så små i VC i restaurangerna ju. Fast rosa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Om det e nån som inte har märkt det så är plupparna där man äter och klipper sig röda och något mindre än tidigare! japp jag märkte det när jag såg videon där CJ klipper sig på rockstars hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Nån som märkt att detta är lite nya bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Nån som märkt att detta är lite nya bilder? dom två första känner jag igen.. tror d va rockstars sida jag såg dom på? 4an känns också bekant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Ser ni att det är en plinga på cykeln? Någon kanske har kommenterat det men jag säger det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta kungen Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Ser ni att det är en plinga på cykeln? Någon kanske har kommenterat det men jag säger det iaf Jo du där ser man lite coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Ser ni att det är en plinga på cykeln? Någon kanske har kommenterat det men jag säger det iaf Man trycker säkert tuta så plingar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Man trycker säkert tuta så plingar den Säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 ÅH! Jag som älskar plingklockor på Cyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Trevlig liten detalj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sitewalker Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 tror inte någon har kommenterat det än, men på den här bilden så ser det ut som skåpbilens bakdörr är öppen. Kanske det indikerar att man faktist kan använda det utrymmet till att förvara saker i, skulle inte vara helt fel att köra in en av fyrhjulingarna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Och hoppas att man kan åka i pariserhjulet och berg-och-dalbanan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Snygga fälgar på bussen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 tror inte någon har kommenterat det än, men på den här bilden så ser det ut som skåpbilens bakdörr är öppen. Kanske det indikerar att man faktist kan använda det utrymmet till att förvara saker i, skulle inte vara helt fel att köra in en av fyrhjulingarna där. Eller att man nu kan välja att bara gå in och sätta sig istället för att sno bilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Snygga fälgar på bussen Just det "bussen" är snygg, ser det inte ut som att det lyser där bak, neon kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 man kanske ska ha lite skoj där back om ni fatar vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sitewalker Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Någon storts funktion borde den fylla. Håller förövrigt med om att det är jäkligt coola fälgar på bussen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 man kanske ska ha lite skoj där back om ni fatar vad jag menar hehe tänk om man kan göra inbrott och sno en säng sen spara den och slänga in den i en sån minibuss och sedan åka ner till stranden och söka efter någon att para sig med hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts