Jump to content

POLSIERNA I VICE CITY!


Telus
 Share

Recommended Posts

1.Är poliser i vice city smartare än poliserna i gta3?

2.Ifall man dödar en gubbe med pistol på gatan hur många stjärnor får man då?

1: Dom kan ta(skjuta oftast) gängmedlemmar... Men dom blir nedskjutna själva oftast...

2: Skjuter du en gubbe så händer det inget... Skuter du två eller tre därimot så får du en stjärna

Är även en polis i närheten så får du en stjärna bara du avlossar ett skott...

Skuter du en polis får du två stjärnor... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att AI'n har förbättrats väldigt mycket på de flesta punkterna. Något man saknade i 3an var ju de underbara gängfighterna som man ser överallt i ghettona i Vice City.

Dock såg jag en cool grej i 3an, ett gäng på kanske 20 civila stod på led och den som stod först i ledet slogs med en polis. När polisen sedan hade slagit ner en person så tog nr 2 i ledet över. Polisen klarade av 5-6st innan han dog. :o

Redigerad av maJK
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att AI'n har förbättrats väldigt mycket på de flesta punkterna. Något man saknade i 3an var ju de underbara gängfighterna som man ser överallt i ghettona i Vice City.

Dock såg jag en cool grej i 3an, ett gäng på kanske 20 civila stod på led och den som stod först i ledet slogs med en polis. När polisen sedan hade slagit ner en person så tog nr 2 i ledet över. Polisen klarade av 5-6st innan han dog. :o

det var ju gäng fighter i 3:an också...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det var ju gäng fighter i 3:an också...

Jo det kanske det var men de var inte mycket att hurra för enligt mig. Dessutom inträffade det alldeles för sällan i 3an.

Ytterligare en rolig detalj i VC är trafikolyckorna som man ibland ser, såna små händelse som egentligen är totalt oviktiga ger spelet en verkligare touch.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gängstrider inträffar ofta i GTA3 bara man är på rätt ställe i Liberty City. Vid bygget på Stauton Island är colombian cartel och yakuza i krig mot varann och vid AMCO:s högkvarter(den höga byggnaden på staunton som man kan gå upp i) krigar Yakuza och Yardies, däremot borde de haft fler biltjuvar i GTA3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gängstrider inträffar ofta i GTA3 bara man är på rätt ställe i Liberty City. Vid bygget på Stauton Island är colombian cartel och yakuza i krig mot varann och vid AMCO:s högkvarter(den höga byggnaden på staunton som man kan gå upp i) krigar Yakuza och Yardies, däremot borde de haft fler biltjuvar i GTA3.

Ok I stand corrected, självklart var det en del gängstrider även i 3an, tänkte inte efter riktigt innan jag skrev, dessutom var det ju ett tag sedan man spelade det -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...