Jump to content

Tjuvkoppla bilar?


Recommended Posts

Nej, jag tycker att det är jättebra om det tar en liten kort stund bara.

Hoppas att SA inte blir som de tidigare GTA-spelen. I de tidigare blir det ju så att man byter bil för varje kvarter man kör. Hoppas att det blir lite mer att man använder samma bil, som i Mafia. Jag vill ha mer realism i SA än tidigare. Realistiska skador på bilarna. Krockar man i 90km/h ska man inte bara kunna stiga ur bilen eller köra vidare. Då ska man dö. Hastighets-mätare i fordonen. Men inte cyklarna. :D

Åsså ska man inte tåla så mkt skott osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joo jag tycker att det ska vara något som i Mafia ta lika lång tid (lagom tid) fast man ska även behöva ha en dyrk för att dyrka upp låset eller om dom väljer att göra så att man kan få upp låset med skruvmejsel och hammare(går fint det med :D ) Om R* nu väljer att ta med detta i spelet vill säga... hoppas det iaf :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill ni ha mafia shit, lira mafia

Men det är GTA och om inte har med det har dom inte...de e ju inge roligt om ens gubbe inte tål nått...hur fan ska man kunna klara sig igenom spelet då om man inte e så bra?? syftar inte på mig nu men de finns mer än mig som lirar GTA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...