Jump to content

Jag hoppas folk dör när man kör över dom!


Recommended Posts

LÄS DETTA!!! GRAFIKEN SUGER!!!

Det som är dåligt med GTA - serien är att grafiken är så jävla dålig. Grafiken får bara Godkänt, INTE MER!!! Om man kollar på palmerna i VC så är det bara som en platt bild, och allt annat (buskar, byggnader ocg sånt) är så jävla kantigt!!!

Det finns så jävla många buggiga saker så de e inte sant!!! Detta MÅSTE förbättras i SA!!! :D

Skriv gärna om ni håller med / eller om ni inte håller med mig :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jag tycker dom lyckats väldigt bra med grafiken i VC, det kanske är lite "fuskgrafik" men det tycker inte jag spelar någon roll.

Dom gjorde det iaf bättre än i GTA:III.

Även om jag dock tycker att dom kunde förbättra vissa detaljer på människorna på gatorna och i filmerna. Deras fingrar är ju ihopklistrade :rolleyes:

Redigerad av dr_arnberg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker dom lyckats väldigt bra med grafiken i VC, det kanske är lite "fuskgrafik" men det tycker inte jag spelar någon roll.

Dom gjorde det iaf bättre än i GTA:III.

Även om jag dock tycker att dom kunde förbättra vissa detaljer på människorna på gatorna och i filmerna. Deras fingrar är ju ihopklistrade :rolleyes:

Själv tycker jag att GTA III är både bättre och skönare gjort. Fast det kanske beror på att jag fick GTA III först.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...