Jump to content

inga uppdrag


fablenine
 Share

Recommended Posts

jag har gjort alla uppdrag jag kan, köpt några företag..nu då?

händer ingenting..

kan hämta ut pengar i vercetti estate, men har inga uppdragsgivare kvar..

vart och till vem ska jag åka?

tack på förhand

Har du kört alla RCbandit uppdrag... Finns fem stycken.. Jag har gjort två.. En med bilarna och ett med planen... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du dödade Diaz så fick du 50000 dom skulle du sparat som jag gjorde plus de ca 30000 som du tjänat under loppets gång från början tills du tagit över Diaz Estate det är ungefär 80 lax bara där jag har köpt filmstudion och gjort alla uppdrag och får ut 7 lax om dan därifrån by the way uppdragen från filmstudion är skitroliga nu sparar jag pengar till mitt nästa mål club malibu jag vill tillägga oxå att jag äger Hymans condo plus Vice point estate oxå det köpte jag innan filmstudion så va fan har du gjort med pengarna? hehe "start new game istället du e förlorad

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du dödade Diaz så fick du 50000 dom skulle du sparat som jag gjorde plus de ca 30000 som du tjänat under loppets gång från början tills du tagit över Diaz Estate det är ungefär 80 lax bara där jag har köpt filmstudion och gjort alla uppdrag och får ut 7 lax om dan därifrån by the way uppdragen från filmstudion är skitroliga nu sparar jag pengar till mitt nästa mål club malibu jag vill tillägga oxå att jag äger Hymans condo plus Vice point estate oxå det köpte jag innan filmstudion så va fan har du gjort med pengarna? hehe "start new game istället du e förlorad

Du verkar ha luggit i... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du dödade Diaz så fick du 50000 dom skulle du sparat som jag gjorde plus de ca 30000 som du tjänat under loppets gång från början tills du tagit över Diaz Estate det är ungefär 80 lax bara där jag har köpt filmstudion och gjort alla uppdrag och får ut 7 lax om dan därifrån by the way uppdragen från filmstudion är skitroliga nu sparar jag pengar till mitt nästa mål club malibu jag vill tillägga oxå att jag äger Hymans condo plus Vice point estate oxå det köpte jag innan filmstudion så va fan har du gjort med pengarna? hehe "start new game istället du e förlorad

Nej, man kan råna affärer och tjäna pengar genom att stegra med Sanchez eller Freeway och döda lite människor (speciellt h*ror)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

snälla, nån kan väl det här?!

måste ju komma vidare! sparar pengar till filmstudion för att kanske få nåt uppdrag där..

Fablenine: Har du inte uppdrag för umberto robina eller nått?

Jag har uppdrag för honom, auntie pouet och love fist. Dessa visas dock inte som bokstäver på kartan utan som symboler.

HÅLL ER TILL TRÅDEN!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...