Jump to content

Info från OPM


 Share

Recommended Posts

Jo men cs har lite mindre banor. Och sen så försvinner väl den när man blir dödad?

Banans storlek spelar nog ingen större roll, spelet behöver ju bara komma ihåg kordinaterna som man sprayade en tag på och sen kanske den försvinner efter efter ett tag om man går därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gubbarna fölrsvinner inte efter att bli dödad me när ny runda så försvinner dom. Tänk er efter 20 spelade rundor på cs så är den en hel mur med massa lik :huh:

jag tycker att ambulansen ska komma o hämta dom ta upp dom med bår och köra iväg inte väcka liv i dom och dom börjar promenera som vanlig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om jag ska vara brutalt ärlig så tror jag inte att man kan bomba med sprayburkar..inte heller tror jag att man kommer köra jetski...får la se om jag har fel...

Varför inte jetski? Det fanns juh den där gummibåten i VC och den var juh som en jetskit, iallafall till styrningen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag gick in på OPM ochletade lite efter dessa nyheter utan resultat, och om jag tänker efter kommar jag på att utifall att OPM skulle ha fått tag på dessa nyhter skulle de nog formodligen stå fastklistrat på deras första sida, det är inte så att jag inte litar på dig men allt du har skrivit är väl fömodligen taget ur luften , lr???

och om något av detta skulle vara bekräftat skulle GTAsajten redan lagt upp det på san andreas avdelningen ;)

Redigerad av Onte
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahahahahahaha jag satt just och läste nåra gamla nyheter om san andreas och så plötsligt ser jag EXAKT samma info som du har skrivit här om ni går till GTAsajtens första sida ocg bläddrar ber lite och trycker på länken "gtaarea" så ser ni exakt samma info

*ber=ner

Redigerad av Onte
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...