Jump to content

Hur får man bort skiten?


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

I förrgår laddade jag hem Winamp mediaplayer...Tittade lite hur den va och så men tyckte inte de var något för mig så jag tog bort den...Till min fasa upptäkte jag att alla mina Mp3:s & Wave-filer och allt hade blivit Winamp-filer!!! Det stod inget om det nånstanns som jag kunde se när jag installerade....Dom går fortfarande att öppna i Mediaplayer men de e lite omständigt...Därför frågar jag nu hur ändrar man vad programen ska öppnas med??? Har skrivit upp det på en lapp men kan ej finna den.... <_<

P.S sista gången jag laddar hem nått sånt.... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I förrgår laddade jag hem Winamp mediaplayer...Tittade lite hur den va och så men tyckte inte de var något för mig så jag tog bort den...Till min fasa upptäkte jag att alla mina Mp3:s & Wave-filer och allt hade blivit Winamp-filer!!! Det stod inget om det nånstanns som jag kunde se när jag installerade....Dom går fortfarande att öppna i Mediaplayer men de e lite omständigt...Därför frågar jag nu hur ändrar man vad programen ska öppnas med??? Har skrivit upp det på en lapp men kan ej finna den.... -_-

P.S sista gången jag laddar hem nått sånt.... :unsure:

Man ska aldrig ladda hem nåt man inte behöver, kolla filernas egenskaper och välj Windows Media Player som program.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du deleta Winamp tog du då bort mappen manuellt eller klickade du på "uninstall" eller typ "unwise"??

Om du gjorde på det första sättet vilket jag tror så har du gjort fel efter som det är en massa winamp skräp kvar i system mapparna.

Självklart avinstallerar man ju med "uninstall".... :D Men ibland blir det ju kvar lite mappar ändå...Det har jag varit med om när jag avinstallerat andra saker.... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...