Jump to content

multiplayer


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Jag har försökt få igång ett sabla multiplayerspel till vice, kollade en tysk sida och fick reda på att jag skulle tanka ner "the all-seeing eye" och "multi theft auto 0.2.2", vilket jag gjort. Väl inne i programmet måste jag koppla upp mig på 0,2,2-servrar, vilket jag också gör. Däremot får jag ständigt felmeddelandet "One or all of your gtafiles have been modified, try reinstalling vc or mta". Vilket jag också gjort. När jag, efter ominstallationerna, försöker igen, får jag upp exakt samma meddelande. Vad ska jag göra? Vad har jag gjort för fel? :'( :rolleyes: Är mycket tacksam för ett bra svar!

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

genom internet, skaffa The All-seeing eye och MTA 0.3 till exempel, så får du troligen en readme som du kan följa. Frågan är om det funkar med brända spel, det var därför jag skapade denna toipic - mitt originalspel är försvunnet, tur att jag överhuvud taget kan spela det genom att använda min backupcd! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

genom internet, skaffa The All-seeing eye och MTA 0.3 till exempel, så får du troligen en readme som du kan följa. Frågan är om det funkar med brända spel, det var därför jag skapade denna toipic - mitt originalspel är försvunnet, tur att jag överhuvud taget kan spela det genom att använda min backupcd! :)

tur då ;) synd bara att du har tappat bort orginalet...

Men vart hittar man dom där filerna??? Ska jag söka eller?? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm... om du kan tyska så har jag en bra sida åt dig, just nu sitter jag i skolan så jag har den inte här, men du kan få den lite senare. Se till att helst skaffa MTA 0.3, eftersom det verkar vara flest som är inne på den. Jag hade v0.2.2, och det var knappt någon som använde den. Man kan inte ha exempelvis v0.1 och gå in på en 0.2.2-server, eller (som jag) gå in på en 0.3-server med version 0.2.2... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när jag laddade ner "The All-seeing eye", när jag då startade filer så ansluter den ju till något... Men det går int eatt ansluta, det kommer fram en ruta om att det inte gick och att jag ska prova igen, senare....

Vad är problemet då???? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 years later...
Var finns FIST TIME USER GUIDE? hittar inte deN!

Den här tråden är över 2 år gammal (w00t) Skapa en ny topic ist !

EDIT: Och vad har Fist Time User Guide med denna topicen att göra ?Säger till en mod eller admin att låsa.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...