Jump to content

Vilka vapen i san anderas


Recommended Posts

  • Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hoppas verkligen dom fixar vapenkänslan för den suger både i vc och gta3, känns så otroligt konsolligt. Om man kunde spara sina vapen i hideout och sen bara bära med sig ett fåtal av dom. Jag tycker inte det ska finnas minigun och sånna uff-vapenen, det räcker med massa sköna pistoler och några smg och så ett par rifles.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas på att de kommer att ha alla gamla vapen + en massa nya.. + de e ju hur coolt som helst o ha dubbla pistoler tex... Men om man har dual pistols.. eller uzi.. kan man göra drive-by med dubbla uzis då? ;)

Förhoppningsvis!

Jag håller med EvilOL gällande miniguns med mera, det är ju skönst med dom "verkliga" (observera ") vapnerna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många pistoler...

Sen borde man kunna göra driveby's med pistoler och lite större vapen (ak47or och sånt). Möjligtvis shotgun! Mohaha!

det är omöjligt att göra en driveby med ett större vapen som Ak 47 och shootguns i fart men jag håller med dig om att man ska kunna göra driveby´s med en pistol och mindre vapen ;):wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...