Jump to content

Samma phil?


Xemtoth
 Share

Recommended Posts

Haha, skulle precis göra en tråd om detta .. ;)

Tänkte på det där när jag gick idag, "kan det vara samma Phil?

men han sa ju att han blev av med armen i ett krig? Han kanske ljuger, han var lite lurig i GTA:VC... hmm. tänk om det är samma person. haha rockstar games har verkligen fantasi. :( " ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skall nog vara samma Phil men däremot finns det lite som inte stämmer överens mellan gta3 och vc, det jag tänker på är att Ray(killen på toaletten i gta3) i introduktionen till uppdraget "arms shortage" säger att han och phil hade tillhört samma förband medans kassaskåpskillen i gta:vc inte tror att Phil inte ens har gjort någon millitärtjänstgöring. Men vem bryr sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skall nog vara samma Phil men däremot finns det lite som inte stämmer överens mellan gta3 och vc, det jag tänker på är att Ray(killen på toaletten i gta3) i introduktionen till uppdraget "arms shortage" säger att han och phil hade tillhört samma förband medans kassaskåpskillen i gta:vc inte tror att Phil inte ens har gjort någon millitärtjänstgöring. Men vem bryr sig.

Jag fattar inte? Vad du menar alltså? Vem tror vad? Ta det där igen men formulera bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...