Jump to content

Hiphop - Hårdrock


Barracuda
 Share

Vilken musikstil lyssnar du helst på?  

69 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

håller hel och hållet med dig, jag hatar rap också. fattar mig inte på det. george bush rappar bättre än eminem, det är bara att ta ett av hans tal och lägga till lite dunk dunk i bakgrunden så har man en rap låt :rolleyes:

Det är det ju knappast, rap handlar ju om något och desutom innehåller det mycket rhymes vilket man inte får i nåt jävla tal. Och vem har sagt att Eminem är så jävla bra? Ja just det jag glömde att du inte kan ett piss om hip-hop och eminem var den enda du kände till.

Nä nu ska jag gå och spela in ljud från en lekplats sen ska jag förvränga det och lägga på vilt trummande så har jag värsta metal låten att sälja....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är det ju knappast, rap handlar ju om något och desutom innehåller det mycket rhymes vilket man inte får i nåt jävla tal. Och vem har sagt att Eminem är så jävla bra? Ja just det jag glömde att du inte kan ett piss om hip-hop och eminem var den enda du kände till.

Nä nu ska jag gå och spela in ljud från en lekplats sen ska jag förvränga det och lägga på vilt trummande så har jag värsta metal låten att sälja....

Alltså, jag tycker bara att ni är jävligt löjliga i era diskussioner om vad den andre kan genom att nedervärdera varandra! :rolleyes::blink:

Gta3-Fröke*host*freak:

Jag vill inte blanda mig i det du sa men jag "tror" att dä är skillnad mellan HÅRDROCK(som tråden handlar om) och METAL! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är det ju knappast, rap handlar ju om något och desutom innehåller det mycket rhymes vilket man inte får i nåt jävla tal. Och vem har sagt att Eminem är så jävla bra? Ja just det jag glömde att du inte kan ett piss om hip-hop och eminem var den enda du kände till.

Nä nu ska jag gå och spela in ljud från en lekplats sen ska jag förvränga det och lägga på vilt trummande så har jag värsta metal låten att sälja....

lol, lite pist off :mellow: . men det där är vad jag anser inte vad du tycker :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju ingen mening i att argumenter för eller emot rap och hårdrock. Vad spelar det för roll om nån tycker att det är bra/dåligt, speciellt att bara skrika att hårdrock är skit utan att knappt lyssnat på det. Hårdrock är en så enrom genre. Rolling Stones ansågs förut iaf som hårdrock. Och om man då har hört Cryptopsy eller Mortician som är extrema deathmetal-band och sen dömer ut hela genren bara efter dom så är man ju inte riktigt som man ska.

Peace.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä nu ska jag gå och spela in ljud från en lekplats sen ska jag förvränga det och lägga på vilt trummande så har jag värsta metal låten att sälja....

..Så att du har pengar tilla tt köpa de senaste hiphop-byxorna som hänger ner mer än till knäna som kostar uppemot en tusen-lapp. och jag kan gissa mig på att du inte ens vet vart hänget kommer ifrån.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

..Så att du har pengar tilla tt köpa de senaste hiphop-byxorna som hänger ner mer än till knäna som kostar uppemot en tusen-lapp. och jag kan gissa mig på att du inte ens vet vart hänget kommer ifrån.. ;)

Vad har det med saken att göra? Jag kanske gillar att ha den sortens byxor, och jag har dem inte vid knäna. Förresten vet jag vad hänget kommer ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...