Jump to content

Hiphop - Hårdrock


Barracuda
 Share

Vilken musikstil lyssnar du helst på?  

69 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

..Så att du har pengar tilla tt köpa de senaste hiphop-byxorna som hänger ner mer än till knäna som kostar uppemot en tusen-lapp. och jag kan gissa mig på att du inte ens vet vart hänget kommer ifrån.. ;)

Musik har INGENTING med kläderna att göra! Din bitch!

Jag är hiphoppare, mina kläder kostar högst 300, dom som har 2-Pac, Wu-Tang och Fubu kläder tror man ju att dom är hiphoppare. Men knappt hälften lyssnar på annat än Eminem, Sean Paul och 50 Cent vilket vilken jämra fjortis som helst med en radioapparat lyssnar på (plus lite annat skit).

Sluta upp med fördommar allihopa, man får lyssna på vad man vill!!

Kläder är kläder, musik är musik!

Jag klär mig i mjukisbyxor, shortor, skate-t-shirts och bruna adidasskor. 100-procentig hiphoppare, så du kan bara suga min...

Edit: Jeansnissar - no offense! Manchesterbyxer är coolt också, har ett par - Dressmann, 100 kr! Yeeeah!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hiphop har INGENTING med kläderna att göra! Din bitch!

Jag är hiphoppare, mina kläder kostar högst 300, dom som har 2-Pac, Wu-Tang och Fubu kläder tror man ju att dom är hiphoppare. Men knappt hälften lyssnar på annat än Eminem, Sean Paul och 50 Cent vilket vilken jämra fjortis som helst med en radioapparat lyssnar på (plus lite annat skit).

Sluta upp med fördommar allihopa, man får lyssna på vad man vill!!

Kläder är kläder, musik är musik!

Jag klär mig i mjukisbyxor, shortor, skate-t-shirts och bruna adidasskor. 100-procentig hiphoppare, så du kan bara suga min...

Jag är "fjortis-hiphoppare", jag lyssnar på hiphop på radio och sen svensk underground. Mina vänner är det också, alla jag känner går med dyra kläder och så. Ville bara få det sagt.

Men du har rätt där, Barracuda, jag tycker du kan hålla käften med dina jävla fördomar mot hiphopen och sluta klandra ner hiphopen.

Jag hade inte levt utan hiphopen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är "fjortis-hiphoppare", jag lyssnar på hiphop på radio och sen svensk underground. Mina vänner är det också, alla jag känner går med dyra kläder och så. Ville bara få det sagt.

Men du har rätt där, Barracuda, jag tycker du kan hålla käften med dina jävla fördomar mot hiphopen och sluta klandra ner hiphopen.

Jag hade inte levt utan hiphopen.

Då tillhör du den andra hälften!

Edit: Sovgott

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...