Jump to content

"GTA SweCity"???


STATUS
 Share

Recommended Posts

Mod hit mod dit.

Det finns en jävla massa. Det verkar ju vara rätt lätt me. Ja jag har inte en aning. Sysslar inte med sånt.

Men alla dessa som gör Modifikationer. Varför går dom inte ihop och gör ett helt spel istället? Kan ju ta tid men vadå? Hade varit gött att få se det. Lite kul. Sitta där och så åker man plötsligt förbi sin egen gata.... "Hmmm undra om tjejen är hemma än?"

Sen ska man nog inte kalla det för GTA SweCity. För då kommer la Rockstar och slå ner än. Hehe

Men ja...

Något att tänka på kanske... =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mod hit mod dit.

Det finns en jävla massa. Det verkar ju vara rätt lätt me. Ja jag har inte en aning. Sysslar inte med sånt.

Men alla dessa som gör Modifikationer. Varför går dom inte ihop och gör ett helt spel istället? Kan ju ta tid men vadå? Hade varit gött att få se det. Lite kul. Sitta där och så åker man plötsligt förbi sin egen gata.... "Hmmm undra om tjejen är hemma än?"

Sen ska man nog inte kalla det för GTA SweCity. För då kommer la Rockstar och slå ner än. Hehe

Men ja...

Något att tänka på kanske... =)

spel är mkt svårare att göra p.g.a. att du måste man ha spelmotor och allt, mod är mkt enklare att göra :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flyttar till moddingforumet.

Som sagt, iden är god men att genomföra den är en annan sak.

För att lyckas måste man har många moddare!

Och då menar jag inte såna som gör texturer, skins osv... nej det behövs modellerare!

90% av hela jobbet skulle bestå av att göra modeller och det är endast ett fåtal som kan det...

However, jag kan bidra med mitt lilla hus :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flyttar till moddingforumet.

Som sagt, iden är god men att genomföra den är en annan sak.

För att lyckas måste man har många moddare!

Och då menar jag inte såna som gör texturer, skins osv... nej det behövs modellerare!

90% av hela jobbet skulle bestå av att göra modeller och det är endast ett fåtal som kan det...

However, jag kan bidra med mitt lilla hus ^_^

Snyggt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flyttar till moddingforumet.

Som sagt, iden är god men att genomföra den är en annan sak.

För att lyckas måste man har många moddare!

Och då menar jag inte såna som gör texturer, skins osv... nej det behövs modellerare!

90% av hela jobbet skulle bestå av att göra modeller och det är endast ett fåtal som kan det...

However, jag kan bidra med mitt lilla hus ^_^

hmm... Nånting me tapeterna som ja inte gillar >_<

Snyggt hultis :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...