Arman Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 (redigerad) Välkommen till nya Film! Vissa filmer kan du nu köpa och se trailern av! Diskuttera och betygsätt även filmerna om du har eller ska se den! @@@@@ = Strålande! @@@@@ = Mycket bra! @@@@@ = Bra! @@@@@ = Sådär @@@@@ = Usel http://www.kanal5.se/upload/Filmfemman/mellan_gudfadern2.jpg Gudfadern del II (The Godfather part II) Regissör: Francis Ford Coppola, Mario Puzo Utgivningsår: 1974 Skådespelare: Al Pacino, Robert De Niro med flera... Fakta: Den döde Vito Corleones son Michael fortsätter sin fars, Gudfadern, hårda kamp för att behålla makten. Michael utsätts för mordförsök och han misstänker sin bror Fredo. Ett senatutskott börjar granska maffians affärer... Längd: 200 min Kanal: Kanal 5 Tid: Idag 23.15 Sammanfattning: @@@@@ - Denna gången är också Robert De Niro med. Hamnade #4 på tidernas bästa filmer! Redigerad 28 december, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Såg den från 23:15 till 01:45, orkade inte se mer. Jag tycker att de é en seg och värdelös film Men ettan va bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 snälla kan ni inte klistra en film topic åt arman så blir det inte så många filmer hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Varför ska vi klistra? Han kan gott leta upp sin topic när han känner för det och skriva in en ny film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Godfather 2 är seg... jag somnade typ efter typ halva filmen Tycker det inte är så mycket som händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Varför ska vi klistra? Han kan gott leta upp sin topic när han känner för det och skriva in en ny film.. Varför? Kanske för att det är lättare och hitta den då och underforumet heter Musik, FILM och Grafik. Jag menar Arman gör det snyggt och bra så varför inte klistra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Varför? Kanske för att det är lättare och hitta den då och underforumet heter Musik, FILM och Grafik. Jag menar Arman gör det snyggt och bra så varför inte klistra den. Jo, det tycker jag också... ska fråga Hultenius! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts