dempaboy Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 15 Police Academy: Mission to Moscow (1994) 2.2 (3888 votes) är det polis skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 15 Police Academy: Mission to Moscow (1994) 2.2 (3888 votes) är det polis skolan??? Ja det är det. Det är filmen där dom far till Moskva och jagar nån terrorist som gör och säljer ett litet gameboy spel eller nåt sånt som sen skickar ut ett virus eller nåt till olika datorer därefter skickar viruset olika information till terroristens dator tex. kontonummer (lösenord och sånt) hemliga koder till bankvalv etc du fattar. Sen Polisskolans rektor (kommer inte ihåg vad han heter :"> ) går vilse i Moskva och kommer till nå'n familj som inte fattar ett ord av vad han säger men de kommer överens ändå på nåt konstigt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Jag fick nyss en idé: Scarface som har 7.7 i resultat kan hamna i topplistan om bara några hundra röstar en tiopoängare! Så bli medlem i IMDb och rösta 10 på Scarface! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Dumb and Dumber : When Harry Met Lloyd,är ju skitbra Inte sett den, men ettan är ju en av dom bästa komedifilmer som gjorts. 2:an saknar ju Jim Carrey så det är väl ingen ide att titta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Där har du en Poäng,Jim Carrey är den bästa skådespelaren som nånsin exsisterat Men Dumb and Dumber 2 är lite rolig fasten ha inte är med,men 1:an är endå en av dom roligaste filmerna som gjorts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 speed 2 jävla skit lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 speed 2 jävla skit lista Den är värdelös! Ettan är mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Inte sett den, men ettan är ju en av dom bästa komedifilmer som gjorts. 2:an saknar ju Jim Carrey så det är väl ingen ide att titta. visserligen, men jag har sett och måste säga att han som är den unga Lloyd Christmas är extremt lik jim carrey både på utseendet och beteendet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Där har du en Poäng,Jim Carrey är den bästa skådespelaren som nånsin exsisterat w0rd! han är bäst! han stil i vissa filmer eller de flesta filmer är så cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Inte sett den, men ettan är ju en av dom bästa komedifilmer som gjorts. 2:an saknar ju Jim Carrey så det är väl ingen ide att titta. allvarligt dum dummare absolut inte en av de bästa komedierna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Öh? Vart föddes du ? Planeten utan humor? Klart som fan att det 'r en av dom roligaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 allvarligt dum dummare absolut inte en av de bästa komedierna Öhh allvarligt alla har väl olika typer av humor, och jag kanske finner Jim Carrey ruggigt rolig. Får inte jag tycka det då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Dungeons and dragons, helt klart! Rocky horror picture show är inte långt efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 De blir besatta av Gräshoppor ! Skämtar inte, i första så är det djävulen och i andra gräshoppor hahaha.... grashoppor, hah Den vill jag se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Där har du en Poäng,Jim Carrey är den bästa skådespelaren som nånsin exsisterat Men Dumb and Dumber 2 är lite rolig fasten ha inte är med,men 1:an är endå en av dom roligaste filmerna som gjorts men ace ventura filmerna ar ju kassa dock sa gillar jag nar han springer runt och spelar amerikansk fotboll i ballerinaklader och sedan gor allt i repris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Va? Personligen tycker jag att Ace Ventura filmerna är bland dom roligaste han har gjort,dom jag har garvat mest till iallafall Iof så har jag garvat åt alla Jim Carrey filmer jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Ace Ventura är så grymt, riktigt roliga filmer. 1an är dock bättre än 2an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Sämsta film: filmen som dom visade på canal + Nån unge som gjort en story som snos av en gubbe.. :S och en annan film då ett gäng affroamerikaner röker på massa hasch o marijuana och tror dom blir fett grymma i skolan o allt.. lite fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 någon film som e bra så är det yrrol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 (redigerad) Tror aldrig jag sett en film där huvudpersonerna är dummare än i Dumb and Dumberer 2. Dom är helt jäkla avtrubbade. Själv tycker jag filmen var riktigt roligt. Konstigt att den hamnade så lågt. Redigerad 22 februari, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts