Jump to content

Protestlistan mot Lek Förbudet


saffecool
 Share

Recommended Posts

Om du tycker att sådana lekar är till för ett oeriöst forum, så man du likså tycka att swec är oseriöst för att det finns sådanna "spam" trådar, som ni kallar dem

men du är så rolig.... läs min post en gång till (den första) jag tycker inte dom är till för oseriösa forum, jag tycker inte äns att n0llans är oseriöst, snälla! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad fumliga ni är!

lol att ni gör en protestlista, hade varit mycket bättre om ni hade kallat topicen förfrågan eller nåt. Nu gör ni ju folk bara upprörda och om ni vill leka lekar så är det väl bara gå till nollans eller något annat forum?

För vad har lekar med media (musik, film, spel m.m att göra och framförallt om gta att göra.

Detta är inte som t.ex i skolan där man har vissa rättigheter, ni är här på er egen begäran och kan inte komma med protestlistor.

Och vad tänker ni göra om ni inte får igenom ert krav?

Edit

Dock så kan lekar få upp stämningen och gemensamheten på ett forum.

Redigerad av Sirius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
TNZ har lekforum, vi har inte haft stora problem med spam,

och sen så är inte TNZ något lekforum heller uten en seriös sida som handlar om, Miami Vice, GTA Vice City och Maffiafilmer!

Jag kan lungt garantera att lekar bara gör ett forum bättre! :wacko:

nej, det är för låg medelålder... och du tror inte lekar bidrar med fler småttingar? vilket inte är vad detta forumet behöver

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Jag tycker faktiskt att denna topicen är mer oseriös än alla lekarna...

Om ni vill ha lekarna tillbaka får ni skicka ett pm till hultan eller nått...(stackars hultan, svara på massa pms... :blink:)

Aja, denna topicen är en ren spam topic som jag tycker borde bli flyttad till våran kära papperskorg!

OM inte någon kan göra npgot vettigt av detta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...