Jump to content

Båten..


Add3
 Share

Recommended Posts

Hmm, två uppdrag...Är det inte 3 stycken? ;)

Två kidnappningsuppdrag i Liberty City, och ett där man ska spränga den där kinesens båt i san Andreas...

hmm jag hade för mig att den bara fanns i två uppdrag men när jag kollade i original mission.ini fann jag 2 båtar i Liberty City. Har jag missat nåt uppdrag eller har jag bara väldigt dåligt minne? ^_^

Jag kommer bara ihåg en båt från Liberty City, den båten som plockar upp pengarna i uppdraget där man ska rädda bossens hund. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer bara ihåg en båt från Liberty City, den båten som plockar upp pengarna i uppdraget där man ska rädda bossens hund. ^_^

Hmm, hund? Är det en hund man ska rädda i uppdraget som kommer precis i början? I alla fall så är det ju ett uppdrag som man får när man går in i en Bulldog också, någon har kidnappat hans fru... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, hund? Är det en hund man ska rädda i uppdraget som kommer precis i början? I alla fall så är det ju ett uppdrag som man får när man går in i en Bulldog också, någon har kidnappat hans fru... ^_^

ja för om man misslyckas säger dom nåt i stil med "we bought him a new puppy".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...