Jump to content

hur gör man egna banori gta 1


marulf
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jahopp

nu kan ja öppna den men vad ser jag?

de e ju liberty citys mission.ini

vad gör ja nu?

Mission.ini innehåller uppdrags-koderna till alla banorna, det börjar med Liberty City, de första koderna där det står Telephone efter kordinaterna är koderna för alla telefoner som finns i Liberty City.

Har du läst min modding-guide?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skit arvid, den tomma mission.ini på din sida går ej att få ner, det kommer massa PKÉ&J$í‹£$); mission.iniÅÓMk„0à»à˜c i1±Û»¸Âö‹­t)ÒCÔ@&-¦Kñß7&–²¥kJ@‘‰ÎCÆ·ÀÏaQÕÁš—¬}ï åú²ÍŽA »ê¶o"¤·â(<¬È¼Ú?_DÐâöëä);èYܛ⠶[–»íî˜ëÂײEs ƒ‚XņÕü$Î’}øsè¯ ²Ì’|µIòt…çoÿÝ}8ˆ0H©|•%m8œ¤WBl gò'!°†»_ ±_ƒ™Ä•ÈºeT0?§E(*˹Úÿ4¼Ð¶ö'è øb ¦ FúöÎDx28"1U0~ŽLø@ÄŽâ‘W ¸‚=å²aJYàTp„ø¿ ˜\ ÄdÀÈþÎDøB8"1™0fVáÈÄìŠOPK É&J$í‹£$); mission.iniPK9R

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skit arvid, den tomma mission.ini på din sida går ej att få ner, det kommer massa PKÉ&J$í‹£$); mission.iniÅÓMk„0à»à˜c i1±Û»¸Âö‹­t)ÒCÔ@&-¦Kñß7&–²¥kJ@‘‰ÎCÆ·ÀÏaQÕÁš—¬}ï åú²ÍŽA »ê¶o"¤·â(<¬È¼Ú?_DÐâöëä);èYܛ⠶[–»íî˜ëÂײEs ƒ‚XņÕü$Î’}øsè¯ ²Ì’|µIòt…çoÿÝ}8ˆ0H©|•%m8œ¤WBl gò'!°†»_ ±_ƒ™Ä•ÈºeT0?§E(*˹Úÿ4¼Ð¶ö'è øb ¦ FúöÎDx28"1U0~ŽLø@ÄŽâ‘W ¸‚=å²aJYàTp„ø¿ ˜\ ÄdÀÈþÎDøB8"1™0fVáÈÄìŠOPK É&J$í‹£$); mission.iniPK9R

Jag testade just att ladda ner den tomma mission.ini från min filsida och det gick alldeles utmärkt. När kommer de där konstiga tecknen fram? när du försöker ladda ner eller när du öppnar mission.ini?

Kolla din Junction25-mapp, där ska det finnas en tom mission.ini :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...