Jump to content

Hänt sen sist?


Hedagarden
 Share

Recommended Posts

Jaha, så var man här igen då...

Vad har hänt sen jag försvann då? Massor av nya medlemmar ser jag. Några balla moddar? Jag har inte skaffat VC till PC än, men det kommer nog och då kanske man ändrar lite i det, fast då är jag nog ganska sent ute med tanke på att alla antagligen gjort allt redan. Nån som spelat VC i mp? Är det kul? Ska på LAN idag, kanske kunde spela det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, så var man här igen då...

Vad har hänt sen jag försvann då? Massor av nya medlemmar ser jag. Några balla moddar? Jag har inte skaffat VC till PC än, men det kommer nog och då kanske man ändrar lite i det, fast då är jag nog ganska sent ute med tanke på att alla antagligen gjort allt redan. Nån som spelat VC i mp? Är det kul? Ska på LAN idag, kanske kunde spela det där.

de e skit kul att spela MTA (mp) :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm, var har jag varit? Inte här iaf. Eller jag har väl varit inne och kollat lite då och då. Dock utan att logga in. Har ju inte VC till PC och då har det inte blivit nåt moddande. Jag vet inte hur länge jag kommer vara här nu heller. Det beror på om det händer något speciellt. Känns nästan som om jag har tröttnat lite... :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm, var har jag varit? Inte här iaf. Eller jag har väl varit inne och kollat lite då och då. Dock utan att logga in. Har ju inte VC till PC och då har det inte blivit nåt moddande. Jag vet inte hur länge jag kommer vara här nu heller. Det beror på om det händer något speciellt. Känns nästan som om jag har tröttnat lite... B)

väkommen tillbax :( /me har tröttnat men kan inte slita mig från forumet ändå ;)

köttis: Hedagarden stack väll innan du joinade :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ett tag sen man såg dig Hedagarden! ^_^

Jo det finns väldigt mycket modar, men nån ny skulle du kanske kunna gräva fram. :D

Jag fick VC till PC:n i fredags. Har dock inte installerat det än, men när det är gjort ska jag nog titta på vad som finns att modda. Jag vet ju dock inte vad som redan är gjort. Det jag klarar av att modda är nog redan gjort... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...