Jump to content

Dom som har True Crime, kom in här!


lulle
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

power_psychic hur ser "Dogg Bones" ut? vet du vart en finns så man vet vad man letar efter?

Själv har jag typ klarat hela spelet, har bara ett uppdrag kvar som jag lackar så jäkla mycket på (House of Wu - Finale nightmare), är typ omöjligt att klara. Finns det någon som har klarat det uppdraget som har några tips?

power_psychic en sak till när man har hittat alla "Dogg Bones" är det då man får spela som Snoop Dogg?

Här är även en länk till er som vill veta mer om spelet.

http://www.gamereactor.nu/anmeld/SWAnmeld....SWAnmeldID=4530

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

möter du draken eller de stora eldbollarna?

draken ska du bara följa med crosshair och skjuta honom i huvud när han dyker upp, för att sen skjuta honom i munnen..då sprutar han inte eld..

bollarna är inte så svåra heller, bara att följa dom, och sen när d vänder mot dig så siktar du in och bombar i ögat..bara att hålla på så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

möter du draken eller de stora eldbollarna?

draken ska du bara följa med crosshair och skjuta honom i huvud när han dyker upp, för att sen skjuta honom i munnen..då sprutar han inte eld..

bollarna är inte så svåra heller, bara att följa dom, och sen när d vänder mot dig så siktar du in och bombar i ögat..bara att hålla på så..

"eldbollarna" har jag klarat det är bara draken som jag inte har klarat. Får test dina tips när jag kommer hem.

Ingen som vet hur "Dogg Bones" ser ut? är så jäkla svårt att försöka hitta nått som man inte vet hur det ser ut. Kommer dom bara fram när man har klarat alla uppdrag eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"eldbollarna" har jag klarat det är bara draken som jag inte har klarat. Får test dina tips när jag kommer hem.

Ingen som vet hur "Dogg Bones" ser ut? är så jäkla svårt att försöka hitta nått som man inte vet hur det ser ut. Kommer dom bara fram när man har klarat alla uppdrag eller?

har aldrig kört spelet men eldbollar å drakar :S låter ju normalt :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har varvat spelet. 100% på alla episoder. Skall nu göra klart alla 24/7.

En cool grej med spelet är att LA verkligen är riktigt avbildat. Jag har en Kalifornien-bok. I den finns det kartor över Los Angeles stadsdelar. Använder dem till spelet. Varenda gata i Downtown, Santa Monica, Hollywood, Venice och Beverly Hills finns med. Det finns även fler stadsdelar, men de ligger i utkanten av spelet, så därför har dem inte gjort varenda gata där. Jag är lite missnöjd med att stadsdelen Watts inte är med i spelet. Äkta ghetto!

Angående motorcykeln så tror jag att man måste låsa upp den.

PS: Min första post på ett bra tag :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

power_psychic hur ser "Dogg Bones" ut? vet du vart en finns så man vet vad man letar efter?

Själv har jag typ klarat hela spelet, har bara ett uppdrag kvar som jag lackar så jäkla mycket på (House of Wu - Finale nightmare), är typ omöjligt att klara. Finns det någon som har klarat det uppdraget som har några tips?

power_psychic en sak till när man har hittat alla "Dogg Bones" är det då man får spela som Snoop Dogg?

Här är även en länk till er som vill veta mer om spelet.

http://www.gamereactor.nu/anmeld/SWAnmeld....SWAnmeldID=4530

Hmm.. Ja "Dogg Bones" är gula och rätt så stora. Dom borde också finnas med på kartan, det gör dom iallafall för mig... ;) Dom brukar finnas på parkeringar och öppna platser. (Dock inte på gräsmattor) Jo, det är väl det jag kan säga om dom... :huh:

Jo,när man har tagit allihopa så får man ett special-uppdrag som heter "Dogg Patrol" och då får man spela som snoop Dogg... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.. Ja "Dogg Bones" är gula och rätt så stora. Dom borde också finnas med på kartan, det gör dom iallafall för mig... ;) Dom brukar finnas på parkeringar och öppna platser. (Dock inte på gräsmattor) Jo, det är väl det jag kan säga om dom... :huh:

Jo,när man har tagit allihopa så får man ett special-uppdrag som heter "Dogg Patrol" och då får man spela som snoop Dogg... :P

Har redan hittat alla men tack endå. Om man hittar en så kommer alla andra upp på kartan och som power_psychic sa så ligger iaf 90% på parkeringar.

power_psychic tack för tipset med draken förresten klarade det på en gång när jag siktade och sköt han i munnen, då var de ju skit lätt :)

Har ni förresten tänkt på att liket i den rosa cadillacen (hm tror det stavas så) som man kan få i uppdrag att jaga är väldigt lik Tommy Vercetti från GTA Vice City!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer nog en 2:a.. och då finns mc's med... men det dröjjer nog en stund. :huh:

Om det kommer en 2:a så kommer det nog att finnas motorcycklar. Anledningen till att det finns screenshots med Nick på en MC är att dom först tänkte ha en motorcycklar med. Men pga att det var för många buggar som dom inte lyckades fixa så struntade dom i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har redan hittat alla men tack endå. Om man hittar en så kommer alla andra upp på kartan och som power_psychic sa så ligger iaf 90% på parkeringar.

power_psychic tack för tipset med draken förresten klarade det på en gång när jag siktade och sköt han i munnen, då var de ju skit lätt ;)

Har ni förresten tänkt på att liket i den rosa cadillacen (hm tror det stavas så) som man kan få i uppdrag att jaga är väldigt lik Tommy Vercetti från GTA Vice City!

Kan non säga var not dog bones finns kommer det upp på kartan sen???

vad var det för uppdrag du prata om med att följa efter non som likna tommy vercetti och hur får man de??? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan non säga var not dog bones finns kommer det upp på kartan sen???

vad var det för uppdrag du prata om med att följa efter non som likna tommy vercetti och hur får man de??? ^_^

Här har jag gjort ett topic med kartor mm till alla 30 Bones.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=11421

Som du kanske vet så får du en massa olika "uppdrag" eller vad man nu ska kalla det från "Dispatcher" :D Ett uppdrag är att du ska stoppa en rosa cadillac som har ett lik i bakluckan. När du sen har stoppat bilen titta i backluckat för liket som ligger där är väldigt lik tommy vercetti.

Jag tror att det är en pik till Rockstar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...