Jump to content

Dom som har True Crime, kom in här!


lulle
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Crice jag har inte blivit jagad av snuten non gong och har nestan klarat spelet har bara blivit det i ett uppdrag och det va meningen men det finn en ying yang symbol nere i hörnet och brevid norra siffror om siffrorna e röda minus 5 tex så är man en dålig polis och det blir man om man skjuter non som ej har gjort motstånd eller kör över dom och om siffrorna e görna och står på pluss 11 tex så e man ebra polis och det bler man och stoppa mini uppdrag som tex stoppa bil tjuven stoppa slagsmålet tex och det hender när man gör ett uppdrag som att köra dit butan tid och jag har själv Pluss 11 så jag e en rett bra polis

Men har faktskit haft Minus 19 :o

Men har ej längre :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crice jag har inte blivit jagad av snuten non gong och har nestan klarat spelet har bara blivit det i ett uppdrag och det va meningen men det finn en ying yang symbol nere i hörnet och brevid norra siffror om siffrorna e röda minus 5 tex så är man en dålig polis och det blir man om man skjuter non som ej har gjort motstånd eller kör över dom och om siffrorna e görna och står på pluss 11 tex så e man ebra polis och det bler man och stoppa mini uppdrag som tex stoppa bil tjuven stoppa slagsmålet tex och det hender när man gör ett uppdrag som att köra dit butan tid och jag har själv Pluss 11 så jag e en rett bra polis

Men har faktskit haft Minus 19 ;)

Men har ej längre :o

fattade inte allt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

på den första drivingcoursen ska du köra runt hela banan utan att köra in i nåt hinder (tunna, skärm) och oxå utföra en burnout..det gör du genom att tryck på backen och gasen samtidigt, sen släppa backen, och då får bilen en j*vla fart och sticker iväg..gör det precis i början..

jag har klarat en ending nu, men det finns flera i spelet..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...