Jump to content

3D Topic - kunde inte hitta Ade's topic


Jojje
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fast jag gjorde iofs min stol efter typ 45min bara, fast det var efter mkt hjälp av dig :P

hehe... ;)

Jag har en bild här nere på en sorts fågel jag gjort i cinema4D.... ni kan tycka den ser lite 2 dimensionell ut men det är därför att jag "renderat" den på ett speciellt sätt för att det ska föreställa en tecknad figur dock sumpade jag belysningen och det, men för er som vill veta hur man gör så så kommer jag troligtvis lägga upp en guide på gta_fans och min 3d modellerings hemsida som vi kommer skapa inom kort... right? ^_^

post-24-1072568800_thumb.jpg

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe... :P

Jag har en bild här nere på en sorts fågel jag gjort i cinema4D.... ni kan tycka den ser lite 2 dimensionell ut men det är därför att jag "renderat" den på ett speciellt sätt för att det ska föreställa en tecknad figur dock sumpade jag belysningen och det, men för er som vill veta hur man gör så så kommer jag troligtvis lägga upp en guide på gta_fans och min 3d modellerings hemsida som vi kommer skapa inom kort... right? ;)

eh, öh, ja precis ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade lite att göra så jag gjorde lite snabbt en lampa. ^_^ Lampa lär ju vara aningen stark men... skit i det jag är för lat för att fixa contrasten...

:P

*EDIT*

Köttbiten: Hosta? Hur då har du ett webhotell? :P Vi fixar nog det ska du se, jag känner en som har ett webhotell och hos henne behöver vi nog inte få någon jobbig reklam. ;) Och om du menar hjälpa till så: sure om du kan modellera så...

post-24-1072569947_thumb.jpg

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tills min hdd svämmar över  ;)

och ni får väl typ [sajtnamnet].mine/zapto.com/nu

Tja... det låter ju schysst... men nåde dig om du snackar med dina haxxorkompisar och ger dem våra ip adresser då blir jag riktigt gramse!

Nåja... ^_^ Du får bestämma Leo ändå din idé från början ;) Sen

Gta fan: Om man inte blir nöjd med adressen är det ju bara skaffa nån .tk eller shorturl.com adress ;)

*EDIT*

aaaah.... snickers... :P

*EDIT2*

Snart 400 poster i den här topicen.... :P *förrvånad*

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja... det låter ju schysst... men nåde dig om du snackar med dina haxxorkompisar och ger dem våra ip adresser då blir jag riktigt gramse!

Nåja... ^_^ Du får bestämma Leo ändå din idé från början ;) Sen

Gta fan: Om man inte blir nöjd med adressen är det ju bara skaffa nån .tk eller shorturl.com adress ;)

*EDIT*

aaaah.... snickers... :P

*EDIT2*

Snart 400 poster i den här topicen.... :P *förrvånad*

Vå får snacka lite på msn om hur vi ska göra tycker jag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...