Jump to content

Vad gör ni när ni är ensamma hemma?


jontemad
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

hmhm :angry: hmm jag vill påminna att det finns yngre medlemmar här på forumet så ni kan väll skipa snusk pratet :angry::angry:

som sagt och när jag är ensam hemma så brukar jag vara med mina polare och lira beyblade för det mesta och spela Trivia Pursuit

Och..?! ;)

Tror du inte barn runt 10 fattar att r*nka = runka, k*ulla = Knulla m.m

Varför göra det svårare att läsa.. Tror tom. att en 7åring skulle fatta att k*ulla betyder knulla.. :huh:

Men men, alla kan ju ljuga och säga att dom kollar på bamse eller nått istället.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår mig inte på er grabbar..

Varför runkar ni bara när ni är ensamma hemma? Vågar ni inte runkar när det är folk i huset eller?? :angry:

Jag brukar iaf sova länge, ha fester, svina ner, XXX-rated stuff, va med polare när jag är ensam hemma... :angry:

Dom sakerna gör jag för övrigt när mina föreldrar är hemma oxå..(förutom att ha fester o svina ner :angry: )

Ja vist gör man det när dom är hemma, men man måste vara diskretare, man kan ju inte ha högsta volym på porr filmen :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och..?! ;)

Tror du inte barn runt 10 fattar att r*nka = runka, k*ulla = Knulla m.m

Varför göra det svårare att läsa.. Tror tom. att en 7åring skulle fatta att k*ulla betyder knulla.. -_-

Men men, alla kan ju ljuga och säga att dom kollar på bamse eller nått istället.. ^_^

stell jag tror nog andå att ljuga är bättre barn som är lite yngre kan få fel uppfatning av kroppslig närkontakt så just därför är det bättre att ljuga desutom så är det skadligt att våldföra sig på sig själv :huh:;);)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

stell jag tror nog andå att ljuga är bättre barn som är lite yngre kan få fel uppfatning av kroppslig närkontakt så just därför är det bättre att ljuga desutom så är det skadligt att våldföra sig på sig själv :angry::angry::angry:

Men WTF!

Har du tänkt på att kanske besöka en doktor?? :huh:

Hur fan kan man få fel uppfattning av kroppslig närkontakt..?? ;)

Barn i den åldern exprementerar med allt..

Jag vet inte vad du gör(eller om du äns har gjort det) när du r*nkar men inte fan skadar man sig själv..

Och om du menar att barn runt 10års åldern skulle testa på andra saker så tror jag att dom skulle fatta att man tex. inte kö upp en banan i skitan o sånna saker.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

stell jag tror nog andå att ljuga är bättre barn som är lite yngre kan få fel uppfatning av kroppslig närkontakt så just därför är det bättre att ljuga desutom så är det skadligt att våldföra sig på sig själv :angry::angry::angry:

fan runkar du med rakblad eller :huh: eftersom Kärlek är en sjukdom, farligt att runka..du kanske skulle prata med en doktor.

till er andra: sluta skriva knulla , K*ulla.. alla här fattar nog att K*ulla är knulla.

Och om du menar att barn runt 10års åldern skulle testa på andra saker så tror jag att dom skulle fatta att man tex. inte kö upp en banan i skitan o sånna saker.. 
;);)-_-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...