Jump to content

Unhandled Exception när jag sätter igång spelet


AbE
 Share

Recommended Posts

Jag behöver hjälp... när jag sätter igång Vice City så kommer det en helt svart bild och det öppnas en till ruta där det står något om 'Unhandled Exception'. Någon som vet vad jag ska göra för att fixa detta ?!

Har kommit upp sånt på min också.

Ta bort alla dina modding-filer och installera om Vice City.

Nästa gång du ersätter nerladdade filer så ska du alltid göra backups av de orginella filerna (Spara de orginella filerna i en särskild mapp) så att du senare kan ersätta tillbaka filerna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kommit upp sånt på min också.

Ta bort alla dina modding-filer och installera om Vice City.

Nästa gång du ersätter nerladdade filer så ska du alltid göra backups av de orginella filerna (Spara de orginella filerna i en särskild mapp) så att du senare kan ersätta tillbaka filerna!

Vart hittar jag alla mina modding filer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

prova att ta bort alla codecs, det funkade för mig!! hihihi, jag vart skit glad då det funkade! :wub:

aa.. jag tog bort alla mina codecs.. och så funkade det, men sen när jag försökte installera MTA så blev allt pajjat igen så jag får helt enkelt inte köra med mods tills en fixpatch kommit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aa.. jag tog bort alla mina codecs.. och så funkade det, men sen när jag försökte installera MTA så blev allt pajjat igen så jag får helt enkelt inte köra med mods tills en fixpatch kommit.

Det kommer nog inga fler patchar är jag rädd.... det har ju bara släppts en, och den fixa ett fel som en väldigt liten den av gtaägarna hade...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...