Jump to content

Elitserien är i gång!!!


kariya
 Share

Vilket lag kommer vinna sm-guld?  

67 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Leksand förlorade mot jumbon Södertälje efter straffar... :o:( De måste få fart på målskyttet, chanser saknades ju inte!..

Nu över till lite mer positiva Leksands-nyheter:

Hörde ni om den nya arenan som tills vidare går under utvecklingsnamnet Star Arena. Ingenting är klart ännu men enligt planerna ska den ta 7500 åskådare och byggas utanpå Leksands Isstadion. Arenan ska inte bara användas för hockey utan som en "modern evenemangsarena" med konserter, kongresser, konferanser, etc. Här är några bilder:

arena_ishockey_158155_1.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

f*n va surt i går när HV tar igen ett 1-5 underläge och sen tappar igen til 7-5 :o

Men lite kul var det ju när Rambo Restam va i slagsmål....

Men dom får skylla sig lite själva, vissa stunder var försvaret hur kasst som helst och dom missa öppet mål flera gånger.

Det kunde stå 5-0 efter 3min om dom bara satt chanserna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dif tar det....mot Färjestad i finalen...

Jag tror att det står 3-3 när tredje perioden i finalen börjar och Jonathan Hedström gör 4-3 med 9min kvar...sen när det är 2 min kvar så tar färjestad ut målvakt...men Fredrik Bremberg sätter den i Tom kasse..och DIF vinner.. :teehee:

Eh, jaha... Det är cirka fem månader kvar till det är finaldags. Dessutom spelas alla slutspelsomgångar i bäst av sju matcher. :)

DIF kommer för övrigt inte ha en chans i slutspelet. FBK, Frölunda och HV är alldeles för starka. För att inte tala om Leksand!.. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dif tar det....mot Färjestad i finalen...

Jag tror att det står 3-3 när tredje perioden i finalen börjar och Jonathan Hedström gör 4-3 med 9min kvar...sen när det är 2 min kvar så tar färjestad ut målvakt...men Fredrik Bremberg sätter den i Tom kasse..och DIF vinner.. ;)

ja tror inte riktigt så :P

tänk om de blir så... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...