Jump to content

The Simpsons Hit and Run


Crice
 Share

Recommended Posts

Så har man förbeställt nya Simpsons-spelet då! Kommer den 7:e november! Längtar! Vad tror ni om nya Simpsons-titeln! Själv tror jag det rockar då man är Sveriges största fan av det! ^_^

nja, jag tror inte på det, det ser för GTA-inspirerat ut, så det kommer inte bli storsäljare iaf, men spelet i sig kan säker vara hyfsat men inte mer än 8/10 i betyg tror jag (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D Bor han i USA eller?

Nej.. :P

Men om jag var er så skulle jag avboka detta spel, för det är roligt i dom första 4-5 timmarna sen känns det rigtigt enformigt, allt man gör är att sammla pengar som man hittar igenom att slå sönder saker, och med dom pengarna kan man köpa kläder till sin spelar figur eller nya bilar, och så kör man bil uppdrag som liknar de ena efter det andra.

Det enda vapen man har är att sparka (som man endast använder när man ska ta sönder grejer för att få pengar), och när du sparkar på nån civil figur så rammlar den bara ner på marken och reser sig upp, och om du kör över nån så rammlar den bara ner på marken och reser sig upp.

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...