Jump to content

Soldat


saffecool
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:) INTE? Men när jag kör på den där defualt user och försöker joina en server så står det "Couldn't get list, If it's not your connection that have some problems than try again later." sen testar jag igen sen blir det samma sak, sen kollar jag till min internet anslutning men den fungerar som den ska. Så jag trodde det var att man var tvungen och registrera sig :D men öh. Nå'n som vet hur man gör då då?

(jag klickar på "connect" eller vad det nu står nere i vänstra hörnet typ "get list" eller nåt sånt)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kom ihåg då jag var på ett lan,typ 60pers, sen så vela jag spela soldat, då skickade jag ut net send till alla, jahap, då höll dom på spela ngn match på nått spel, sen var den någon dum jävel som inte hade avaktiverat det på servern, då krashade servern... epp!?

sen kom netsend till på reglerna för lanet :wub::angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kom ihåg då jag var på ett lan,typ 60pers, sen så vela jag spela soldat, då skickade jag ut net send till alla, jahap, då höll dom på spela ngn match på nått spel, sen var den någon dum jävel som inte hade avaktiverat det på servern, då krashade servern... epp!?

sen kom netsend till på reglerna för lanet :wub::angry:

:angry: ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(:!!!:) INTE? Men när jag kör på den där defualt user och försöker joina en server så står det "Couldn't get list, If it's not your connection that have some problems than try again later." sen testar jag igen sen blir det samma sak, sen kollar jag till min internet anslutning men den fungerar som den ska. Så jag trodde det var att man var tvungen och registrera sig :huh: men öh. Nå'n som vet hur man gör då då?

(jag klickar på "connect" eller vad det nu står nere i vänstra hörnet typ "get list" eller nåt sånt)

Det är för att dedicated server är nere eller nåt sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...