Jump to content

Half-Life


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gjorde en nostalgi tripp på den gamla datorn genom att starta igång hl och då slog det mig att jag endast har spelat i början i en kort stund.

Har varvat expansionerna och någon sp mod, men ladrig hl så jag drog igång hl på svåraste ( :rolleyes: ) svårighetsgraden. Har just skjutit iväg en jätteraket och dödat en superläbbig fisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en nostalgi tripp på den gamla datorn genom att starta igång hl och då slog det mig att jag endast har spelat i början i en kort stund.

Har varvat expansionerna och någon sp mod, men ladrig hl så jag drog igång hl på svåraste ( :rolleyes: ) svårighetsgraden. Har just skjutit iväg en jätteraket och dödat en superläbbig fisk.

Jag tyckte det var skitcoolt när man sköt iväg raketen. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som expansionerna så är storyn bland de bästa, musik grymt skön, stressigt och så fäster man sig så lätt för alla människor.

Kan någon säga bara ungerfär hur många procent jag har avklarat för expansionerna är ytterst korta tycker jag :wub:

AI'n är ganska kass kan tilläggas.

edit

Är vid de superläbbiga aliensen :rolleyes:

det var en vakt som skulle säga att jag inte skulle göra nåt men han blev skjuten :wub:

De som är svarta små och ser ut som agenter.

Redigerad av Sirius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...