Jump to content

Sean Paul


notorius
 Share

Recommended Posts

En sak är iaf säker med Jean Paul. Han är en stor jävla nolla! Totalt helt jävla värdelös!

om du nu tycker han är en sån nolla då tycker jag du ska göra en låt som e bättre en hans låtar.... jag tycker inte han e så bra men va fan man behöver inte kalla han "nolla" och "totalt helt jävla vardelös"... om han nu är det, varför har han massa skivor och sinlar släptta för? och visas på ztv och mtv hela tiden!! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa, fast Michael Jackson's musik rullar också! Men Billy " The Pianoman" Joel är kung, och Gud! :wub:

Va det inte du som gjorde en bilyy joel topic förtut... så tyckte alla typ att han va dålig så skrev dom va dom tyckte va bra... så blev du skit tjurig för att dom inte höll sig till topicen nu gör ju du som dom!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va det inte du som gjorde en bilyy joel topic förtut... så tyckte alla typ att han va dålig så skrev dom va dom tyckte va bra... så blev du skit tjurig för att dom inte höll sig till topicen nu gör ju du som dom!

Ha! Bra sagt! Där fick du nå't att tänka på Tommy!

Billy Joel suger!!!

Själv så tycker jag inte att Sean Paul är specielt bra, men han suger inte! Häftigt röst! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va det inte du som gjorde en bilyy joel topic förtut... så tyckte alla typ att han va dålig så skrev dom va dom tyckte va bra... så blev du skit tjurig för att dom inte höll sig till topicen nu gör ju du som dom!

MuHAHAHAHA! REVENGE AT LAAST!!! :huh: Haha, Billy Joel äger! Punkt slut! Och säg inte fula saker!!! (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...