Jump to content

radistationer


fabian
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

vet du inte att man kan lägga in mp3låtar i spelet... som man kan ha som radio i bilen :P

Klart jag vet att man kan lägga in sina egna MP3. Men ni fattar ju inte att MP3 playern och RADIO inte är samma sak. Frågan gällde vilken är din favorit RADIOkanal eftersom MP3 playern inte är RADIO!! så kan man inte välja den.

Om du säger att din favorit radiokanal är mp3playern det säger inte mig nåt för jag vet inte vad då har i din mp3 player.

Men ni fattar väl att radio och en MP3 player inte är samma sak?! ;);)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart jag vet att man kan lägga in sina egna MP3. Men ni fattar ju inte att MP3 playern och RADIO inte är samma sak. Frågan gällde vilken är din favorit RADIOkanal eftersom MP3 playern inte är RADIO!! så kan man inte välja den.

Om du säger att din favorit radiokanal är mp3playern det säger inte mig nåt för jag vet inte vad då har i din mp3 player.

Men ni fattar väl att radio och en MP3 player inte är samma sak?! -_-;)

efter som man kan välja mp3 som radiostation i gta3 så räknas den ju som en radiokanal ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha du fattar ju ingenting. De som gjort spelet har tänkt att Mp3 playern är fristående. Alltså att du har en riktig MP3 player med i bilen. Radio är Radio - Power Hit Radio NRJ, Rix FM. m.f.l

Du menar att Tx. Kassetband skulle kunna jämföras med Mp3 kanalen?? Jopp så e de väl...Jag har Rebel Radio från GTa2 i mp3 spelarn (hade inte så mycket annat tillgängligt...) Så för mig blir det radio iaf. Men mitt fall var ju ett undantag.... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha du fattar ju ingenting. De som gjort spelet har tänkt att Mp3 playern är fristående. Alltså att du har en riktig MP3 player med i bilen. Radio är Radio - Power Hit  Radio NRJ, Rix FM. m.f.l

DET ÄR DU SOM ÄR HELT BORTA!!!!!! Har du inte tänkt på att när man byter till mp3:n så brusar det innan precis som på de andra radiokanalerna!!! Och om man lyssnar på en mp3 låt i en bil och sedan byter bil är det ju samma låt där och den fortsätter från den andra bilen, Den statar ju inte om från början!!! :P

HAHAHA NU FICK DU NÅTT ATT FUNDERA PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Redigerad av GTA3_PLAYER
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...