Hultenius Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Som ni märker så är forumet tillbaka Ni kanske inte märker så stor skillnad men forumet är faktiskt 3-4 gånger snabbare än förut! Jag ska försöka fixa så ni kan ha mer PM och upload filer också, mer om det kommer senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 pm är väl onödigt... men uppload skulle vara skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Mkt bra jobbat. Fast det känns som om det är söligare, knappast snabbare...kanske bara inbilning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Har inte märkt att det är snabbare fast kanske bara mig,men ändå bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 För att vara exakt så är forumet ca 0.5-1 sekund(er) snabbare/visning. Det är inte mycket men jag märker det iaf, det känns som ännu snabbare faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 tänker du bli nya pixas kanske ? pstt:nu kan du ju aillfall minska flood kontrolen på 50 sek lite grann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 bra jobbat. man tänker inte på att de går fortare men om man tänker på det så går de ju snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts