Jump to content

NU ÄR DET VAL!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Den där väll amatörgjord va? Man vet alldrig nuförtiden...

Fast adressen www.mp.se är ju Miljöpartiets. Det trodde jag inte om dem... :P

Hultan: Är Bush emot EMU? Varför då? Dessutom hoppas jag att det går bra för Euro-länderna, så att vi så snabbt som möjligt inser att det är bättre att vara med fullt ut! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast adressen www.mp.se är ju Miljöpartiets. Det trodde jag inte om dem... :wub:

Hultan: Är Bush emot EMU? Varför då? Dessutom hoppas jag att det går bra för Euro-länderna, så att vi så snabbt som möjligt inser att det är bättre att vara med fullt ut! :)

Hmm..visste inte att Bush var emot EMU, men det är väl inte så konstigt, han vill nog inte se ett starkt Europa (If you get my point)... ;)

Den som skickade in bilden till Miljöpartiet behöver nog tänka till lite... :P

Finns vissa här som verkar bli överarga för att det blev ett Nej, det kommer ju ändå inte drabba er som personer så så vädigt arga behöver man väl inte bli, det kommer antagligen en till folkomröstning i den kommer man nog få se ett väldigt klart Nej eller Ja... Det ska bli spännande att se hur "stormakts"-Eu (För mig är EU ett stormaktsprojekt just nu.) utvecklas de här åren emellan den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...