Jump to content

Battlefield


Jacker
 Share

Recommended Posts

men vi gjorde väll orginal bf typ eller?

o sen typ tog canada eller nått land över projektet. tycker de va synd. :rolleyes:

Nej nej...

BF1942 gjordes i Sverige, sant.

DICE's (Digital Illusions CE, utvecklarna bakom BF) huvudkontor ligger i Sverige, eftersom företag grundades här.

BF: V utevcklas nu alltså i Kanada, men inte utav någon sån anledning som att dom "tog över" projektet, det var snarare Sverige som lät dom få göra projektet.

Förmodligen för att DICE i Sverige redan håller på med något annat projekt eller liknande...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej nej...

BF1942 gjordes i Sverige, sant.

DICE's (Digital Illusions CE, utvecklarna bakom BF) huvudkontor ligger i Sverige, eftersom företag grundades här.

BF: V utevcklas nu alltså i Kanada, men inte utav någon sån anledning som att dom "tog över" projektet, det var snarare Sverige som lät dom få göra projektet.

Förmodligen för att DICE i Sverige redan håller på med något annat projekt eller liknande...

hoppas att det är !"riktigt bra" projekt :rolleyes:

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har modem, så jag kan bara lira BF lite då och då. Men när jag körde häromdagen och lira Iwo Jima så hadde jag tagit Kryssarn. När jag sköt ett skott så flög en japansk AchiVal rätt in i skottlinjen och blev träffad! :P Fast vi förlora stort med 198-0 :rolleyes: . Vi lyckades bara ta stranden, för japsarna rensade oss hela tiden med MG42'or, flygplan och artelleri! ;) . Men sen körde jag Market Garden, fan vad tufft! :huh: Jag fick tag i bombplanet och ägde verkligen med det! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak testade nyss men testade ändå inte. KOm inte in på nån server.

VA så på 1.5 också. Kom typ inte in på någon ea server eller en server som typ spelade coral sea. Testade nu de gick inte o komma in på nån. Data diffrent from server. :wacko: . why :'( .

Annars skulle de inte vara 2 banor? hitta ba 1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...