Jump to content

Battlefield


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kolla vilket fordon som finns med i Battlefield: Vietnam! >_<

vespa_177814_0.jpg

:lol:

Modd skaparna tror jag blir lite glada när dom har en sånnt. Om den nu har bra efeekter. Tex om man svänger lutaer de. De finns nog många moddar som skulle vilja ha en motorcykel.

De borde finnas ett racer modd ^_^ . ME motorcykel bil f1 flyg m.m >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jippiiiii!!! silent hieroes är klart!!!! ska spela hela dagen! :mellow:

Silent Heroes är inte alls klart! Det var en vanlig patch! det är fortfarande bara 0.32

Men shit vad länge jag satt och väntade på patchen, satt och väntade på att den skulle släppas sen kl. 6 samma dag. Jag satt dock inte bara och tröck på F5 i 6 timmar, jag snackade på irc och med klanen på teamspeak också. Vi var typ helt säkra på att den skulle bli försenad, men sen släpptes den, 23:59 <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Silent Heroes är inte alls klart! Det var en vanlig patch! det är fortfarande bara 0.32

Men shit vad länge jag satt och väntade på patchen, satt och väntade på att den skulle släppas sen kl. 6 samma dag. Jag satt dock inte bara och tröck på F5 i 6 timmar, jag snackade på irc och med klanen på teamspeak också. Vi var typ helt säkra på att den skulle bli försenad, men sen släpptes den, 23:59 <_<

tror du fick de om bakfoten (lr va man säjer)

Han mena att han har laddat klart v 32 :mellow: .

MEn de e så jävla härligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...