Jump to content

GTA kan komma till Wii


Renard
 Share

Recommended Posts

OK, såg inte det. Men nu får den här nyheten en egen tråd. Jag tycker att det här är så jävla bra. Det kanske blir ett Wii som får stå här hemma snart. Förut var PS3 eller 360 det självklara valet. Men nu när Nintendo ska satsa på lite våldsammare spel så kanske kanske.....

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger bara...

*Meningslöst tomrum*

ÅT HELVETE MED NINTENDO.

N är en jävla mario och zeldakonsoll.

GTA ska inte spelas på nån barnkonsoll utan på playstation,xbox eller PC(trodde aldrig jag skulle säga det B) )

Nödvändigt ilägg. :angry:

Har du sett MGS Twin Snakes på GameCube? Om du gjort det skulle du inte kalla de för "barnkonsoller".

Det har funnits våldamma spel till Nintendo konsoler väldigt länge nu, och det finns lika många "barnspel" till PS2 och XBox som det finns till GC. Att döma ut en hel konsols spelutbud över några titlar/spelserier är inte bara fel, utan mycket, mycket korkat.

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger bara...

ÅT HELVETE MED NINTENDO.

N är en jävla mario och zeldakonsoll.

GTA ska inte spelas på nån barnkonsoll utan på playstation,xbox eller PC(trodde aldrig jag skulle säga det :angry: )

Vet inte vart du fått att Zelda är ett barnspel från...

Inte helle vart du fått att Nintendo gör barnskonsoler från. Att du är pissed över att GTA släpps till fler format är i min mening idiotiskt. Ni Sony-fanboys har kallar Nintendo för barnsliga sedan första Windwakerbilderna kom, och oavsett vad Nintendo har ordnat för andra spel (Zelda: Twilight Princess, Metroid, Geist, Resident Evil, Eternal Darkness, MGS:TS, mm), har ni ändå fortsatt med samma diss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte vart du fått att Zelda är ett barnspel från...

Inte helle vart du fått att Nintendo gör barnskonsoler från. Att du är pissed över att GTA släpps till fler format är i min mening idiotiskt. Ni Sony-fanboys har kallar Nintendo för barnsliga sedan första Windwakerbilderna kom, och oavsett vad Nintendo har ordnat för andra spel (Zelda: Twilight Princess, Metroid, Geist, Resident Evil, Eternal Darkness, MGS:TS, mm), har ni ändå fortsatt med samma diss.

Amen to that!

*Sätt in kebabs prästbild här*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger bara...

ÅT HELVETE MED NINTENDO.

N är en jävla mario och zeldakonsoll.

GTA ska inte spelas på nån barnkonsoll utan på playstation,xbox eller PC(trodde aldrig jag skulle säga det :angry: )

Hm. Jag minns för många år sedan när jag spelade Duke Nukem 64 på mitt Nintendo 64, och kallar du det barn spel.. då.. då.. då du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...