Jump to content

Kommentar systemet


Mr.Magic
 Share

Recommended Posts

Är det inte bättre att öppna det efter releasen? det spamades ju några dagar före, det kommer det säkert göra igen om man öppnar det lite innan. jag tror att det skulle vara bättre att öppna det lite efter releasen istället, då när allt har lungnat ner sig lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men inte vet jag, var det så kul eller, kom med ett vettigt svar istället för att garva åt en människa som frågar en sak. Skaffa lite humor och sluta spama så kanske någon på forumet gillar dig :P

Och vad menar du med det?

Att ingen gillar mig?

Då vill jag fråga varför?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad menar du med det?

Att ingen gillar mig?

Då vill jag fråga varför?

Nej jag överdrev, men jag gillar dig inte särskilt mycket. Det händer ganska ofta att du skrattar när jag frågar en sak.

Samma när jag frågade vad Grand Theft Auto loggan var för font, då skrev du också "Haha". Skratta om du vill men du behöver inte skriva det.

Det tar inte särskilt hårt åt på mig, men det kanske andra som inte gillar att du bara skriver "Haha" för det klassas som spamm. :rolleyes:

Ok jag har inte riktigt förstått mig på dig, men jag hoppas göra det någon gång i framtiden...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det blir sånt spam så kan man ju banna folk från komentarsystemet. då kan man ha t.ex 1-2 varningar och sen så blir man bannad, eller varför inte köra med noll tolerans?? det skulle jag gjort i alla fall.

sånt kan ju du och modsen sköta.

Det blir så mycket att hålla koll på för dom då bara :)

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...