Jump to content

Nu är det dags...


P-C
 Share

Recommended Posts

Dags för en förändring. Jag har suttit nu i åtskilliga timmar och tänkt efter om min vistelse på GTAsajten. Det har varit en omständlig period där jag både skaffat nya vänner och fiender. Där jag kunde argumentera och bli motargumenterad samt förolämpa och bli förolämpad. Jag har för det mesta kännt mig trygg på GTAsajten. De blåa färgerna och ljusa designen känns mycket mer välkomnande än andra forum. Samma sak med postingstiderna. Forum där jag kan diskutera mitt intresse som t ex. musik, teckning, inspelnings-teknik samt Disk-Jockey-tips har alltid varit i andra tidszoner. Jag skriver ett inlägg och måste kanske vänta över natten för att få svar. På GTAsajten får jag svar efter några sekunder. Detta har varit anledningen till att jag har stannat kvar. Min entré här var ingen succé där jag blev kallad för "störd", "bög", "cp-barn" och andra nedvärderande förolämpingar. Skämtet "C-P, oj jag menar P-C" har använts för många gånger så att dess betydelse har vittrat bort.

Jag har bara känt att mitt riktiga liv har bleknat och jag har spenderat alldeles för mycket tid på GTAsajten. Det är därgör jag packar mina väskor och åker.

Ni kommer märka att jag under skrivandets gång kommer ändra attityd så var förberedd.

Nedanför kommer jag nu värdera personer som betytt eller varit del av min utveckling här.

Kompanjoner

Thotim: Du var den som visade mig GTAsajten. Kommer alltid minnas hur jag daskade dig i skallen och sa: Fan Tim, kan du lägga av med den där jävla GTAsajten!. Tänk att jag skulle bli värre än han. Tim, du är verkligen en av mina närmaste vänner. Jag tackar dig för allt du visat och gett mig. Puss på dig!

GEAS: Jag hade aldrig varit så inne i teckning om det inte vore för dig. Jag såg upp till dig och följde alla dina råd. Du var den jag ville bli. Tack, snubben! Puss på dig!

Jacker: Vet inte varför jag skriver till dig men du har alltid varit den personen som ploppar upp i huvudet när man hör namnet GTAsajten. Du har gett mig skratt och glädje. Hoppas att denna relation är ömsesidig. Puss på dig!

Funnylin: GTAsajtens clown. Du har aldrig varit nedvärderande mot mig och det tackar jag dig för. Du har också alltid haft svar på allas frågor. DU gör GTAsajten till vad den är. Puss på dig!

Frenzy: Trodde du att jag hade glömt dig? Knappast! Du vidgade min musikaliska horisont och är allmänt en god vän. Men jag sa ju åt dig att köpa bas! Puss på dig!

Xtreem: GTAsajten-serier-bröder, jao! Tack för att du tog upp min idé och fortsatte göra serier. Avundas din idé-inspiration. Puss på dig!

Tija: Jadu, vad ska man säga? Du är störtskön att snacka med och jag diggar din humor. Puss på dig!

Crice: Har alltid beundrat ditt mogna beteende. Du har alltid uppfört dig propert och skiljer dig från mängden. Vad skulle GTAsajten vara utan dig? Puss på dig!

Pottzork: Har inte kännt dig så länge men du har alltid varit glad och positiv! Det respekterar jag. Puss på dig!

Vinniecool: Du är trevlig! Glad att du finns. Puss på dig!

Cortez: Antar att du hör hemma här. Har gjort mitt bästa för att tycka om dig. Du verkar ha gjort ditt bästa att försöka hata mig men jag gillar dig ändå. Bara så att du vet: Jag röstade faktiskt "ja" i Tupac-tråden. Puss på dig!

Patrik: Du är grymm på att teckna! I alla fall på att teckna missfoster. Puss på dig!

AE_Dave: Du finns i mitt hjärta, vare sig du vill eller inte! Tack för att du finns.

Tommy_Fido: Du är rolig, glad, positiv och en underbar människa! Puss på dig!

Sikorka: Jag uppskattar dina försök att hålla mig kvar. Du är en trevlig kille men jag hör inte hemma här. Puss på dig!

Fiender och allmänt jobbiga människor

Perlan_: Gud vet att jag inte gillar dig. Har stört mig på dig sen du joinade. Ta det inte hårt och skaffa en ny avatar. Puss på dig!

StellHell: Inte oväntat har du en självklar plats här. Du gillar inte mig och jag gillar inte dig.

pKz: Du är taskig, jag är taskig. Slut på diskussionen,

skribb: Du var den första som svarade på mitt första inlägg där du kallade mig bög. Du är jobbig, jag är jobbig.

Ni andra som inte finns med vet i alla fall att ni finns i mitt hjärta.

Slut för mig. Nåja inte slut ändå. Jag kommer omregistrera mig under nytt namn om ett tag.Hultan kan ta bort detta account om det inte passar. Ni som känner mig närmare kommer defenetivt veta vem jag är men det är en annan historia. När jag kommer tillbaka kommer jag var en ny människa och ni kan inte stoppa mig.

//August Håkansson, 5 Maj 2005

Redigerad av P-C
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez: Antar att du hör hemma här. Har gjort mitt bästa för att tycka om dig. Du verkar ha gjort ditt bästa att försöka hata mig men jag gillar dig ändå. Bara så att du vet: Jag röstade faktiskt "ja" i Tupac-tråden. Puss på dig!

Hey, I'm not a hater! Men det är bra att du gillar mig istället för att hata mig. Peace.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StellHell: Inte oväntat har du en självklar plats här. Du gillar inte mig och jag gillar inte dig.

Jag gillar din stjärt. :wub:

Aja, tjoflöjt. Får kolla efter ditt IP lite då och då så vi kan banna dig för du vet väl att man inte får ha 2 acc. :shifty:

Nedå, skojar bara med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hallå P-C menar alvar! Om man är en god gammal medlem här på forumet så tycker jag man ska få posta här! Annars syns man inte... :P och då blir det råkigt om ingen märker att man reser sig och går iväg...

Håller med dig. Jag ska göra samma sak som P-C när jag lämnar forumet. Fast jag kommer inte vara en så god gammal medlem då kanske iaf inte som P-C var, men jag ska göra så iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hallå P-C menar alvar! Om man är en god gammal medlem här på forumet så tycker jag man ska få posta här! Annars syns man inte... :P och då blir det råkigt om ingen märker att man reser sig och går iväg...

Gammal medlem. Har man inte äns vart medlem i ett år kan man inte äns kalla sig gammal medlem.

Och på begäran av X och Y (Vill inte peka ut någon) så slänger vi hänglås på'n.

För alla gamla medlemmar vet att det ska liggai v-snack.

*CLOSED*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...