Jump to content

2 FUSK TILL SAN ANDREAS


 Share

Recommended Posts

Yay!! Äntligen kan man klara de där svåra uppdraget där man ska döda smoke, funkar odödligthets fusket på eld också?

Hoppas du skämtar. =)

[skryt] Första gången klarade jag det på 1:a försöket, 2 gången på 2:a försöket. [skryt]

Dessutom var väl du en av de första på forumet att få spelet för du skaffade det på lite olagligt sätt? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är synd att du måste fuska dig igenom det, förstör ju allt.

Naa, håller inte med dig Azore!

Okej, just det fusket e bull att anända för nån sport ska det ju vara. Men när jag fick GTASA så var det första jag gjorde var att trycka in vapen koden och sen följde jag storien!

Jag menar man ska ju ha feta vapen när man spelar! Fan vad tråkigt o hålla på o springa o köpa vapen och ammu hela tiden!

Har funderat på att gå igenom storien utan ett ena fusk med det verkar suga kraftigt!

Nån som håller med mig?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naa, håller inte med dig Azore!

Okej, just det fusket e bull att anända för nån sport ska det ju vara. Men när jag fick GTASA så var det första jag gjorde var att trycka in vapen koden och sen följde jag  storien!

Jag menar man ska ju ha feta vapen när man spelar! Fan vad tråkigt o hålla på o springa o köpa vapen och ammu hela tiden!

Har funderat på att gå igenom storien utan ett ena fusk med det verkar suga kraftigt!

Nån som håller med mig?!

Jo visst, ett och annat vapenfusk kanske skulle gå, men när det handlar om odödlighetsfusk så är det inge kul längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelade mig igenom storien utan fusk. Visst, det är drygt att gå och köpa vapen jämt och ständigt, men enligt mig så förstör man spelkänslan med fusk. Nu när jag har klarat storien så har jag däremot fyllt på med mängder av fusk. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...